  • 1. Data: 2006-06-08 14:16:23
    Temat: sprawa w sądzie bez mojej wiedzy?
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu toczy się proces. Jestem pozwaną. Pewnego dnia przyszło
    zawiadomienie, odbyło się posiedzenie niejawne, napisałam odwołanie, potem
    przyszło zawiadomienie o sprawie, że mam się stawić tu i o tej porze. Na
    zakończeniu sprawy sędzina wyznaczała termin następnej itd. Aż w koncu
    uznała, że terminu póki co nie wyznaczy, bo być może sprawa się zakończy i
    tylko wyda wyrok. Za jakiś czas dzwoniłam do mojej adwokat z pytaniem: co z
    tą sprawą. Pani oświadczyła, że wszystko jest pod kontrolą i że mam
    cierpliwie czekać.
    Wczoraj dzwoni do mnie: Nie stawiła się pani na sprawę! Dziś była sprawa!
    Czy to normalne, że skoro termin nie został wyznaczony na poprzedniej
    sprawie, nie powiadomiono mnie o nim pisemnie?
    Czy to zaniedbanie adwokata? Bo skoro ją wynajęłam, to chyba za coś jej
    płacę a dokładnie za to, że zajmuje się sprawą i dba o jej prawidłowy
    przebieg.
    :|
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-08 14:21:49
    Temat: Re: sprawa w sądzie bez mojej wiedzy?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mfy napisał(a):

> [...]
    > Czy to zaniedbanie adwokata? Bo skoro ją wynajęłam, to chyba za coś jej
    > płacę a dokładnie za to, że zajmuje się sprawą i dba o jej prawidłowy

    Wystarczy że sąd powiadomił twoje adwokata.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-06-08 14:28:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@m...pl> napisal(a):
> [...]
    > Czy to zaniedbanie adwokata? Bo skoro ją wynajęłam, to chyba za coś jej
    > płacę a dokładnie za to, że zajmuje się sprawą i dba o jej prawidłowy

    No widzisz, mimo tego, ze ograniczanie dostępu do korporacji ma
    zapewnić najwyższą jakość usług, zdarzają się i tacy, którym płacisz,
    a oni i tak mają wszystko gdzieś :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2006-06-08 15:32:20
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    > Wystarczy że sąd powiadomił twoje adwokata.

    Tzn, że nie ma opcji, że sąd nie powiadomił w ogole strony? Tzn, że adwokat
    na pewno dostała zawiadomienie, tylko mnie nie poinformowała? :|

  • 5. Data: 2006-06-08 16:10:21
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    mfy wrote:

    > Tzn, że nie ma opcji, że sąd nie powiadomił w ogole strony? Tzn, że adwokat
    > na pewno dostała zawiadomienie, tylko mnie nie poinformowała? :|

    No chyba, że takie zawiadominie po porstu nie dotarło, ale wóczas jak
    sąd nie ma zwrotki, to raczej sprawa nie powinna się odbyć.
    Coś adwokat kręci.

  • 6. Data: 2006-06-08 16:11:07
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Samotnik wrote:

    > No widzisz, mimo tego, ze ograniczanie dostępu do korporacji ma
    > zapewnić najwyższą jakość usług, zdarzają się i tacy, którym płacisz,
    > a oni i tak mają wszystko gdzieś :)

    Korporacja sobie może dostęp do korporacji graniczać jak chce.
    Byleby tylko ilość korporacja była większa niż 1.

  • 7. Data: 2006-06-08 16:17:29
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Korporacja sobie może dostęp do korporacji graniczać jak chce.
    > Byleby tylko ilość korporacja była większa niż 1.

    przecież jest.
    konkretnie wynosi 2 ;)
    to 100% więcej niż podana przez Ciebie liczba.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 8. Data: 2006-06-08 17:04:25
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    stern wrote:

    > przecież jest.
    > konkretnie wynosi 2 ;)
    > to 100% więcej niż podana przez Ciebie liczba.

    na drzewo z taką statystyką.

  • 9. Data: 2006-06-08 22:43:34
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > na drzewo z taką statystyką.

    Spoko, spoko. Wreszcie ktos wezmie kalacha i kogos zastrzeli i moze sie
    "pewniacy" nieco zastanowia nad tym, czy ich dzialanie jest szkodliwe
    spolecznie.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2006-06-09 08:18:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > No chyba, że takie zawiadominie po porstu nie dotarło, ale wóczas jak
    > sąd nie ma zwrotki, to raczej sprawa nie powinna się odbyć.
    > Coś adwokat kręci.

    zwrotka bedzie z poczty o nieodebraniu zawiadomienia, wtedy odbywa sie
    rozprawa bez pozwanego i pozamiatane