  • 1. Data: 2006-06-08 14:16:09
    Temat: GIODO a Sklep Internetowy
    Od: "mf" <m...@n...chce.spamu.winkowski.pl>

    Witam,

    Pewnie temat przewijany byl juz pare razy ale nigdzie nie doczytalem sie
    ostatecznej odpowiedzi.

    Jak to dokladnie jest ?

    Chce prowadzic sklep internetowy na ktorym osoby fizyczne beda sie wpisywaly
    (dane adresowe)
    i do tych osob bede wysylal/zawozil towar oraz wystawial faktury albo
    paragony.

    1) Rozumiem ze musze zarejestrowac baze danych osobowych w GIODO poniewaz
    przetwarzam
    dane osobowe nie tylko na potrzeby finansowe tak ?

    2) Jak to dokladnie jest z klauzula "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich
    danych osobowych w celach marketingowych..." ?

    Czy jezeli klient sie na to nie zgadza tzn ze nie moge mu wysylac ulotek z
    promocjami ?
    A jezeli sie zgodzi to czy na pewno ja nie zlamie prawa jak mu cos wysle ?

    Poza tym jaka jest forma wyrazenia zgody na przetwarzanie danych osobowych ?
    Czy musze miec od klienta na pismie z podpisem ?
    Czy starczy ze klient mi podczas wpisywania danych w formularzu na stronie
    www zaznaczy ze wyraza ?
    (tylko ze wtedy jak udowodnie ze on to zaznaczyl ?)

    z gory dziekuje za pomoc i odpowiedzi

    pozdrawiam
    mf