  • 1. Data: 2007-11-02 21:04:45
    Temat: spłata spadkobiercy
    Od: "Grażyna" <g...@o...pl>

    Witam,

    Ja i siostra jestesmy spadkobiercami po rodzicach. Sprawa spadkowa odbyla sie 5
    lat temu, spadek (nieruchomosc) wyniosl ok. 20k/osobe.

    Pytanie: czy gdybym teraz chciala splacic siostre, w gre wchodzi 20k czy polowa
    obecnej wartosci niechomosci - biorac pod uwage znaczny wzrost cen jaki mial
    miejsce przez te kilka lat?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    GP.

  • 2. Data: 2007-11-02 21:07:07
    Temat: Re: spłata spadkobiercy
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Grażyna pisze:
    > Pytanie: czy gdybym teraz chciala splacic siostre, w gre wchodzi 20k czy polowa
    > obecnej wartosci niechomosci - biorac pod uwage znaczny wzrost cen jaki mial
    > miejsce przez te kilka lat?

    obecnej wartości

    KG

  • 3. Data: 2007-11-02 21:09:56
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Pytanie: czy gdybym teraz chciala splacic siostre, w gre wchodzi 20k czy polowa
    > obecnej wartosci niechomosci - biorac pod uwage znaczny wzrost cen jaki mial
    > miejsce przez te kilka lat?

    Generalnie tyle za ile siostra ci sprzeda swoją częśc, a ty sie zgodzisz
    zapłacic.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-11-03 11:43:35
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Grażyna pisze:
> [...]
    > obecnej wartosci niechomosci - biorac pod uwage znaczny wzrost cen jaki mial

    A wzięłabyś dzisiaj 20 tys. ? nie sądzę

    Równie dobrze ona może chcieć cię spłacić - ;-)

    Oczywiście brana pod uwagę musi być wartość "dzisiejsza"