  • 1. Data: 2007-02-13 16:12:17
    Temat: spadek po zmarłym
    Od: "AndrzejG" <a...@i...pl>

    LodowiecWitam.

    Bardzo proszę o pomoc. Problem polega na tym, że w grudniu zmarł
    pracownik - nauczyciel i do tej pory nie wypłacono mu odprawy pośmiertnej
    ani tzw. "13" i godzin ponadwymiarowych za grudzień. Dowiedziałam się, że
    została po zmarłym żona i dwóch synów ale żaden z nich nie spełnia warunków
    uprawniających do renty rodzinnej. Nie wiem jakich żądać dokumentów ani w
    jakich proporcjach dzielić ten spadek ("13" i ponadwymiarowe). Jak żona ma
    udowodnić, że jest prawnym spadkobiercą i ile to kosztuje w sądzie. Proszę o
    pomoc.
    Marzena

  • 2. Data: 2007-02-13 16:13:28
    Temat: Re: spadek po zmarłym