  • 1. Data: 2007-02-13 12:07:49
    Temat: Jak dlugo sie czeka na termin rozprawy?
    Od: "Arek" <A...@w...pl>

    Pewien gosciu zostal zlapany w 2004 roku podczas jazdy nieubezpieczonym
    samochodem. Juz prawie 3 lata i jeszcze sie okazuje zue niema wyznaczonego
    terminu rozprawy.Jak dlugo czeka sie na rozprawe?czy to zawsze tak dlugo
    trwa?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-13 20:37:16
    Temat: Re: Jak dlugo sie czeka na termin rozprawy?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Arek napisał(a):
> [...]
    > samochodem. Juz prawie 3 lata i jeszcze sie okazuje zue niema
    > wyznaczonego terminu rozprawy.Jak dlugo czeka sie na rozprawe?czy to

    jakiej rozprawy?

    KG

  • 3. Data: 2007-02-13 23:19:32
    Od: "Arek" <A...@w...pl>

    > jakiej rozprawy?

    Rozprawy sadowej.Akta sa juz dawno w sadzie lecz nie jest wyznaczony jeszcze
    termin .Przestepstwo zostalo dokonane pare lat temu i tak sie to
    ciagnie.Czyzby latami czekalo sie na rozprawe gdzie nawet nie chodzi o
    powazne przestepstwo ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-02-14 05:19:29
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Arek napisał(a):
    > Rozprawy sadowej.Akta sa juz dawno w sadzie lecz nie jest wyznaczony
    > jeszcze termin .Przestepstwo zostalo dokonane pare lat temu i tak sie
    > to ciagnie.

    to jest przestępstwo?

    > Czyzby latami czekalo sie na rozprawe gdzie nawet nie chodzi
    > o powazne przestepstwo ?

    niekiedy tak
    zresztą kiedy sprawa trafiła do sądu?

    KG

  • 5. Data: 2007-02-14 16:53:28
    Od: "Arek" <A...@w...pl>

    > to jest przestępstwo?
    Chyba tak gdyz facet jezdil nie tylko swiadomie nieubezpieczonym samochodem
    ale mial zfalszowane dokumenty (ubezpieczenia,pieczatki itp) oraz samochod
    byl nielegalnie w Polsce na niewaznych i niezarejestrowanych Niemieckich
    numerach .

    > niekiedy tak
    > zresztą kiedy sprawa trafiła do sądu?

    Tego nie wiem dokladnie ale chyba od okolo roku