  • 1. Data: 2007-02-13 14:47:51
    Temat: Gdzie szukać?
    Od: "TB" <t...@t...jor.pl>

    Witajcie !

    Mam następujący problem - otóż muszę dotrzeć do treści rozporządzenia
    Prezydenta RP z II RP powołującego do życia Najwyższy Trybunał
    Administracyjny. Gdzie mogę szukać tego typu aktów prawnych? Może ktoś z
    państwa ma ten tekst. Prosiłbym o kontakt t...@t...jor.pl

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-02-13 16:16:17
    Temat: Re: Gdzie szukać?
    Od: btc-1430 <b...@w...pl>

    TB wrote:

> [...]
    > Prezydenta RP z II RP powołującego do życia Najwyższy Trybunał
    > Administracyjny. Gdzie mogę szukać tego typu aktów prawnych? Może ktoś z

    pl.wikipedia.org/wiki/Najwyższy_Trybunał_Administrac
    yjny

    tak trudno bylo ??
    --

    Odpowiadajac usuń _nospam_ z adresu ;)