  • Data: 2006-03-01 22:26:24
    Temat: spadek - niechciany - co robić pomocy !
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam, znajduję się w kręgu spadkobierców ustawowych po osobie która zmarła 2
    lata temu. Obecnie bank złożył wniosek o stwierdzenie nabycia spadku przez
    spadkobierców (jest nas 5 osób), żadne z nas nie interesowało się masą spadkową
    po zmarłym, obecnie dowiedziałam się że osoba ta miała zaciągnięty kredyt, jak
    mogę pozbyć się tego spadku, upłynął już 6 miesięczny okres od jego śmierci,
    wiedziałam o niej praktycznie odrazu, czy to prawda, że mogłam odrzucić spadek
    tylko w okresie 6 miesięcy od dnia kiedy dowiedziałam się o śmierci, a teraz
    muszę go jużprzyjąć w sposób prosty ? Czyli że odpowiadać będę całym swoim
    majątkiem za cały kredyt ?