  • Data: 2006-03-03 22:00:42
    Temat: Re: spadek - niechciany - co robić pomocy !
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > A gdzie tam jest mowa o wprowadzaniu kogoś w błąd? To nie jest
    > oświadczenie składane w ramach umowy (drugiej stronie)Zachowanie ma być
    > pod wpływem błędu. Jak się niczego nie dowiadywał do mógł być w błędzie.
    > Błąd=stan wiedzy różny od rzeczywistości.

    hm... no tak, ale w efekcie mozemy to ciagnac dalej...

    jest pol roku na decyzje... nie podejmuje decyzji
    pol roku pozniej stwierdzam, ze jednak odrzucam spadek, ale w tym czasie
    zapada wyrok stwierdzajacy ze nabylem spadek i co wtedy ? wtedy tez moge
    sie uchylic od tamtej decyzji ? no zostalem wprowadzony w blad bo sie
    nie dowiedzialem wszystkiego, a teraz wiem, ze tam byl jakis kredyt (ale
    nie wiem jaki, bo nie chce mi sie sprawdzic) i sie uchylam od
    poprzedniej decyzji. Pol roku pozniej uchylam sie od poprzedniej decyzji
    bo teraz sie dowiedzialem, ze ten kredyt to na sume 50zl, wiec chce spadek.

    Czy to nie jest kretynizm ?
    Czy mozna sie tlumaczyc, ze bylo sie w bledzie z powodu lenistwa ?