  • 1. Data: 2005-10-23 07:01:15
    Temat: spadek+kredyt remontowy+rozwod
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    posiadam domek jednorodziny ktory dostalem w spadku, na remont ktorego wraz
    z zona zacigne teraz kredyt remontowy. co bedzie w przypadku rozwodu?

    czy zona bedzie miala prawo do majatku w takim przypadku ?
    co z bankiem?
    czy ja moge w calosci przejac splacanie kredytu?
    itd.

  • 2. Data: 2005-10-23 07:23:03
    Temat: Re: spadek+kredyt remontowy+rozwod
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rzeka3m napisał(a):
    > posiadam domek jednorodziny ktory dostalem w spadku, na remont ktorego wraz
    > z zona zacigne teraz kredyt remontowy. co bedzie w przypadku rozwodu?
    >
    > czy zona bedzie miala prawo do majatku w takim przypadku ?

    do domku - nie
    do rozliczenia nakładów na domek - tak

    > co z bankiem?

    ???

    > czy ja moge w calosci przejac splacanie kredytu?

    a masz z czego?

    KG

  • 3. Data: 2005-10-23 07:45:11
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    co do spalcanie z mojeje strony niemam problemu
    ale czy jest mozliwa zmiana umowy w banku?

  • 4. Data: 2005-10-23 12:19:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rzeka3m napisał(a):
    > co do spalcanie z mojeje strony niemam problemu

    z majątku osobistego, a nie wspólnego?

    > ale czy jest mozliwa zmiana umowy w banku?

    rozmawiaj z bankiem

    KG