  • 1. Data: 2005-10-23 05:21:13
    Temat: ------------ pranie muzgu
    Od: "ryszard" <z...@s...ca>

    Nie znam zasad zabijania na odleglosc i niszczenia chemicznie
    lub magnetycznie zycia ludzkiego-
    Psychologia sprawcow przemocy jest w tej dziedzinie bogata w solidna
    wiedze.
    Sprawca zwraca moja uwage na uszkodzenia psychiki spowodowane przez przemoc
    Telefony anonimowe , przerywanie rozmow telefonicznych z bliska rodzina
    Badacze odkryli kilka zjawisk wspolnych dla przemocy psychicznej dla
    procedury
    prania muzgu u ofiary stosowanej w komunistycznych Chinach i Korei wobec
    jencow.
    Celem tego systemu bylo uzyskanie pelnej kontroli nad psychika
    i postepowaniem oraz zawladniecie jego umyslem tak
    by w przekonaniu przyja ideologie przesladowcy.
    Sprawca domaga sie posluszenstwa we wszystkich dziedzinach zycia.

    Podejrzewam padlem ofiara tego systemu za prawde i lojalnosc
    wsrod mobbingu i bezprawia w pracy w latach 1991/2000
    co doprowadzilo do 2 operacji w 1997 i 1998 rak.
    A w 1999 obu lokcji. Po tym okresie chcialem zyc i jeszcze pracowac
    Potrzebowalem systematycznej i profesjonalnej psychoterapi,
    w szczegolnosci wtedy gdy przemoc ktora spotkala mnie w doroslym zyciu tu w
    Canadzie
    byla poprzedzona raniacymi doswiadczeniami z komunistycznej Polski
    Pietno czterech operacji, wolgarne prawo WCB, moj analfabetyzm angielski
    i rodzinna zasada "Zycie jest moje" doprowadzily mnie
    do stresu pourazowego PTSD,wypadku samochodowego,
    a dzis jestem obiektem przemocy.

    - Od roku a ponad 6 miesiecy, odczuwam bardzo silnie
    zle samopoczucie calkowite zaburzenia gospodarki wewnetrznej mojego
    organizmu
    Analizuje i czuje ze pole magnetyczne jakie otrzymuje ze sufitu
    i wokol mojego ciala,prowadzi mnie do chorob i zaburzen moze smierci

    1. Zaburzenie snu
    2. Podczas snu czuje gas na zaschnietych ustach
    3. Bardzo brzydki zapach kalu
    4. Bole glowy
    5. Brak mozliwosci skupienia
    6. Pogorszenie wzroku
    7. Zmiana cisnienia krwi
    8. Zmeczenie nieadekwatne do wysilku
    9. Zmiany poziomu hormonow
    10. Echo w mieszkaniu i smog magnetyczny wokol mnie
    11. Kazda tkanka mojego organizmu wytwarza niezharmonizowane
    olbrzymie pole elektromagnetyczne zle wplywa na przemiane materii
    12. Organizm zmniejszyl wychwytywanie tlenu, powoduje zakwaszanie tkanek
    13. Cale cialo / skora /pokryta slono zraca wydzielina - pot
    14. Brak rownowagi biologicznej (homeostaza)

    Jestem maltretowany,osiagnieciami dzisiejszej techniki,
    trace podstawowe poczucie bezpieczenstwa i uporzadkowania zycia,
    Brak zaufania do siebie i zaczynam zle o sobie myslec.
    Pojawiaja sie wtorne zranienia spowodowane niewlasciwymi reakcjami rodziny
    z powodu ignoracji.Przejawia sie to jako niewiara w to co mowie,
    pomniejszajac
    tragizm i waznosc raniacych doswiadczen, obwinianie mnie lub naznaczenie
    mnie negatywnymi okresleniami.
    Trace nadzieje i poczucie godnosci.Boje sie ostatniego odruchu desperacji
    podejmujac zamach na swoje zycie lub na zycie sprawcy.
    Czy sa ludzie ktorzy dostarcza wsparcia emocjonalnego
    i pomoga w poszukiwaniu sprawiedliwosci.

    Ryszard Edmonton October21.2005
    z...@s...ca

  • 2. Data: 2005-10-23 06:03:32
    Temat: Re: ------------ pranie muzgu
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ryszard" <z...@s...ca> napisał w wiadomości

    > Czy sa ludzie ktorzy dostarcza wsparcia emocjonalnego

    Pielęgniarze w szpitalu psychiatrycznym ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-10-23 12:48:10
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "ryszard" <z...@s...ca> napisał w wiadomości

    >Przejawia sie to jako niewiara w to co mowie,

    Nie zalewasz?:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-10-23 14:41:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ryszard" <z...@s...ca> napisał w wiadomości

    > Potrzebowałem systematycznej i profesjonalnej psychoterapii,

    Moim skromnym zdaniem - nie znam się na tym - to potrzebujesz nadal.