  • 1. Data: 2004-11-28 17:26:38
    Temat: spadek - dziadkowie, rodzice i wnuki ...
    Od: "plusz" <p...@b...plusz.beztegotez.pl>

    Witam,

    Czy ktoś może mi pomóc wyjaśnić następujący problem.

    Umiera ojciec - żyją jego rodzice - dziadkowie.

    Kiedy dziadkowie umierają, wnuki mają prawo do odziedziczenia części spadku
    po dziadkach, jaka należałaby się ch ojcu.

    A co, jeśli po śmierci ojca, dziadkowie zostawią długi, a wnuki przyjęły bez
    zastrzeżeń spadek po ojcu?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2004-11-28 17:30:47
    Temat: Re: spadek - dziadkowie, rodzice i wnuki ...
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    plusz wrote:
> [...]
    > po dziadkach, jaka należałaby się ch ojcu.
    >
    > A co, jeśli po śmierci ojca, dziadkowie zostawią długi, a wnuki przyjęły bez

    nie ma żadnego związku, składają oświadczenie co do spadku po dziadkach

    KG

  • 3. Data: 2004-11-28 20:57:28
    Od: "plusz" <p...@b...plusz.beztegotez.pl>

    W artykule news:cod1up$9ll$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): kam z adresu <X#k...@w...pl#X> napisał(a):
    > nie ma żadnego związku, składają oświadczenie co do spadku po
    > dziadkach

    i druga sprawa spadkowa ?

    --
    pozdrawiam