  • 1. Data: 2004-11-28 16:01:15
    Temat: auckja
    Od: "kaowauel" <k...@o...pl>

    chciałbym otworzyć system aukcyjny, gdzie moge poczytać o przepisach
    prawnych w tym temacie ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-28 17:49:24
    Temat: Re: auckja
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > chciałbym otworzyć system aukcyjny, gdzie moge poczytać o przepisach
    > prawnych w tym temacie ?

    internetowy? Po co nastepny?

    P.

  • 3. Data: 2004-11-29 06:13:55
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    kaowauel wrote:

    > chciałbym otworzyć system aukcyjny, gdzie moge poczytać o przepisach
    > prawnych w tym temacie ?

    - ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
    - ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczna
    - nieśmiertelny kodeks cywilny księga I i III (ale druga tez jest ciekawa -
    i nowi bohaterowie sie pojawiają);
    - ustawa o ochronie danych osobowych, coby ci różni głupot nie wciskali

    przepisy podatkowe i ubezpieczeniowe pomijam, bo pewnie o tym wiesz.

    powodzenia i chcę zniżkę

    pozdrawiam

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 4. Data: 2004-11-29 15:07:46
    Od: "kaowauel" <k...@o...pl>

    > powodzenia i chcę zniżkę

    thx:D
    ale jak sie naczytałem po sieci to zrezygnowałem

    pozdro

  • 5. Data: 2004-11-29 15:44:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > thx:D
    > ale jak sie naczytałem po sieci to zrezygnowałem

    a co Cie odstraszylo?

    P.