  • 1. Data: 2004-11-28 14:18:17
    Temat: film na dysku a odpowiedzialność
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    Witam!
    Spotkałem się z opinią prawną że w przypadku ściągania filmu z internetu ,
    odpowiedzialność karna grozi tylko gdy ten film udostępniamy (powiedzmy w sieci p2p)
    lub nagrywamy na płyty, ale gdy on jest tylko dla naszego użytku, zapisany na dysku
    twardym, jest to legalne.Czy jest to prawda?I czy tak samo będzie gdy jest ten film
    zapisany na dysku komputera w firmie?Jeżeli zna ktoś link do tak opacowanego tematu
    to chęnie bym sobie poczytał...tak z ciekawości:)

  • 2. Data: 2004-11-28 15:18:51
    Temat: Re: film na dysku a odpowiedzialność
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > lub nagrywamy na płyty, ale gdy on jest tylko dla naszego
    > użytku, zapisany na dysku twardym, jest to legalne.Czy jest to > prawda?I
    > czy tak samo będzie gdy jest ten film zapisany na
    IMHO to nie prawda. Chyba, że masz oryginał filmu na dvd/vhs i to, co masz
    na dysku to tylko "kopia".

  • 3. Data: 2004-11-28 15:25:37
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 16:18:51 +0100, Pawel Sikorski

    > IMHO to nie prawda. Chyba, ?e masz orygina? filmu na dvd/vhs i to, co
    > masz
    > na dysku to tylko "kopia".

    A który przepis zbrania "posiadania" pirackiej kopii?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 4. Data: 2004-11-28 15:52:25
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > A który przepis zbrania "posiadania" pirackiej kopii?

    Nie wiem tego. Pisałem tak, jak podpowiedział mi rozsądek.

  • 5. Data: 2004-11-28 17:29:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel Sikorski wrote:

    > Nie wiem tego. Pisałem tak, jak podpowiedział mi rozsądek.

    To jest pl.soc.prawo a nie pl.soc.rozsadek ;-P

  • 6. Data: 2004-11-28 17:37:17
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsh6k4zu2mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > A który przepis zbrania "posiadania" pirackiej kopii?

    Jeśli ściągający wie, albo przynajmniej może podejrzewać, że film jest
    rozpowszechniany nielegalnie, to popełnia paserstwo.

  • 7. Data: 2004-11-28 17:50:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli ściągający wie, albo przynajmniej może podejrzewać, że film jest
    > rozpowszechniany nielegalnie, to popełnia paserstwo.

    a skad ma wiedziec , skoro nawet TPSA w reklamach pokazuje do czego
    nesotrade si ewykorzystuje :-)
    a propo tego, jakby nie patrezc namawia do przestepstwa..

    P.

  • 8. Data: 2004-11-28 18:25:22
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > a propo tego, jakby nie patrezc namawia do przestepstwa..

    Dlaczego? Co to malo trailerów w sieci? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2004-11-28 18:43:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik - praca wrote:

    > Jeśli ściągający wie,

    Tego nie udowodnisz :)

    > albo przynajmniej może podejrzewać, że film jest
    > rozpowszechniany nielegalnie, to popełnia paserstwo.

    A to jest już bardzo niejasne - zwłaszcza, jeśli np. kopia pochodzi z
    serwera z Zimbabwe, bo może akurat tamtejsza dystrybucja już dopuściła
    'wolne' rozpowszechnianie :)

  • 10. Data: 2004-11-28 19:34:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 18:37:17 +0100, Robert Tomasik - praca
    <r...@p...onet.pl> napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsh6k4zu2mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Je?li ?ci?gaj?cy wie, albo przynajmniej mo?e podejrzewa?, ?e film jest
    > rozpowszechniany nielegalnie, to pope?nia paserstwo.

    ale paserstwo nie obejmuje posiadania...

    --
    Falkenstein
    skazania.