  • 1. Data: 2004-09-08 12:06:24
    Temat: błąd literkowy w postanowienu sądu
    Od: "Jola" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie!
    Mam bardzo poważny problem, jestem w trakcie przeprowadzania spadku, sąd
    wydał postanowienie i już dzis jestem umówiona u notariusza - mamy się
    spisać z rodzeństwem i na nieszczęście okaząło się,że w postanowieniu sądu
    jest błąd literkowy ( w imieniu brata brakuje literki c) jak długo potrwa
    oczekiwanie na naprawę tego błędu? co mogę zrobić aby to pszyspieszyć?
    Bardzo zależy mi na czasie- załatwiam tą sprawę od kwietnia , dlaczego mam
    być poszkodowana z winy sądu; dziękuję z góry za pomoc
    Pozdrawiam serdecznie
    załamana

  • 2. Data: 2004-09-08 12:51:46
    Temat: Re: błąd literkowy w postanowienu sądu
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Jola pisze:

> [...]
    > Bardzo zależy mi na czasie- załatwiam tą sprawę od kwietnia , dlaczego mam
    > być poszkodowana z winy sądu; dziękuję z góry za pomoc

    A co to jest "spisac"?
    Darowizna ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-09-08 13:16:14
    Od: "Jola" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > A co to jest "spisac"?
    > Darowizna ?
    >
    > Boguslaw

    nie, sąd podzielił majątek po 1/3 i teraz mamy sie spisać u notariusza co
    jest czyje ( dział spadku) - jak długo może potrwać ta poprawka? Już
    zaczynam sie zastanawiać czy notariusz nie mógł " udać",że również twgo nie
    zauważył i dokonac spisu ( tamten papier potem i tak będzie już do nieczego
    nie potrzebny)
    dziękuję serdecznie

  • 4. Data: 2004-09-08 13:16:55
    Od: "Jola" <a...@i...pl>

    ewentualnie - gdzie mogę wnieść skargę?

  • 5. Data: 2004-09-08 14:26:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Jola napisał:

    > ewentualnie - gdzie mogę wnieść skargę?

    Wniosek do Sądu o sprostowanie "oczywistej omyłki pisarskiej" czy jak
    to się zwie ... Do sądu, który wydał postanowienie/wyrok/nakaz ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.RP ... *PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 6. Data: 2004-09-08 15:16:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Wniosek do Sądu o sprostowanie "oczywistej omyłki pisarskiej" czy jak to
    > się zwie ... Do sądu, który wydał postanowienie/wyrok/nakaz ...

    a potrwa to...
    zależy jaki to sąd, może i kilka miesięcy

    KG

  • 7. Data: 2004-09-08 15:42:53
    Od: Dredd<...@...pl>

    > nie, sąd podzielił majątek po 1/3 i teraz mamy sie spisać u
    notariusza co
    > jest czyje ( dział spadku)

    Czyżby notariusz Wam odmówił spisania umowy działu spadku?
    W zasadzie nie widzę przeszkód byście się podzielili nie bacząc na
    tę "literówkę"
    Literówka nie powoduje nieważności postanowienia Sądu a skoro Wy
    wiecie o kogo chodzi i nie ma sporu co do tych udziałów w
    postanowieniu to nic tylko iść i pisać umowę działu spadku.
    Później dla spokoju duszy możecie sobie tę literówkę prostować do woli

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2004-09-08 16:59:13
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Wed, 08 Sep 2004 17:16:44 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > a potrwa to...
    > zależy jaki to sąd, może i kilka miesięcy

    zalezy. Możliwe, ze błąd jest tylko w odpisie - inaczej mówiąc maszynistka
    się rabnęła. W takiej sytacji możliwe jest że poprawią na poczekaniu.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 9. Data: 2004-09-08 22:17:02
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:chn7od$48m$1@news.onet.pl:

    > a potrwa to...
    > zależy jaki to sąd, może i kilka miesięcy
    >
    > KG

    Przesadzasz. W porządnym sądzie to sprawa jednego miesiąca. Tydzień na
    postanowienie + tydzień-dwa na doręczenie + tydzień na uprawomocnienie. I po
    sprawie.

    --
    JOHNSON :)

  • 10. Data: 2004-09-09 17:01:46
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Johnson wrote:
    > Przesadzasz.

    No cóż, właśnie takie dostałem... Po trzech miesiącach.

    KG