  • 1. Data: 2007-01-26 17:42:32
    Temat: smutna prawda
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Własnie sobie uswiadomiłem że dłużej nie wytrzymam ,musze się wam
    zwierzyc z mojej tajemnicy.Grasuje po duzych blokowiskach,ale ostatnio
    kiedy 12letni chłopiec ciągnął mi druta uswiadomiłem sobie ze to jest
    złe,od dzisiaj koniec z sexem oralnym.Będe gwałcił dzieci z
    podstawówki w pozycji na jeźdzca bo to jesr dobre

  • 2. Data: 2007-01-26 21:11:16
    Temat: Re: smutna prawda
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    > złe,od dzisiaj koniec z sexem oralnym.Będe gwałcił dzieci z
    > podstawówki w pozycji na jeźdzca bo to jesr dobre

    wiesz ze masz przejebane onetowy trollu ?

    igrasz z ogniem

    P.

  • 3. Data: 2007-01-28 09:58:43
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > wiesz ze masz przejebane onetowy trollu ?
    >
    > igrasz z ogniem

    Formalnie się z Tobą zgadzam, ale zerkaj do nagłówków zanim napiszesz ;]

    Nasz 'znajomy' zmienił upodobania s... eee, to znaczy serwisowe ;)

    Ale z poprzednich nagłówków da się całkiem sensowne IP wyciągnąć; wysłałeś
    już coś do abuse Onetu i/lub WP?

    > P.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --