  • 1. Data: 2007-01-26 15:50:57
    Temat: CENA PEŁNOMOCNICTWA
    Od: "Kama" <k...@o...pl>

    WITAM.
    PYTANIE MOJE DOTYCZY CENY PEŁNOMOCNICWA A RACZEJ POŚWIADCZENIA NOTARIALNEGO.
    KONKRETNIE SPRAWA DOTYCZY ODEBRANIA DOKUMENTÓW KOLEGI Z UCZELNI. WYMAGANY
    JEST ODBIÓR OSOBISTY LUB OSOBY TRZECIEJ Z PEŁNOMOCNICTWEM POŚWIADCZONYM
    NOTARIALNIE DO DOKONANIA WW CZYNNOŚCI.
    Z GÓRY DZIĘKUJĘ.

  • 2. Data: 2007-01-26 16:52:43
    Temat: Re: CENA PEŁNOMOCNICTWA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kama" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ODBIÓR OSOBISTY LUB OSOBY TRZECIEJ Z PEŁNOMOCNICTWEM POŚWIADCZONYM NOTARIALNIE

    Ciiiii! nie tak głośno.

    O ile rozumiem to pełnomocnictwo, to posłużenie się cudzym dokumentem tożsamości
    jest juz mocno dyskusyjne. Samo poświadczenie pełnomocnictwa przez notariusza
    kosztuje coś rzędu 20-30 zł. On poświadcza własnoręczności podpisu na
    upoważnieniu. Z tego powodu najlepiej samo upoważnienie samemu napisać i iść
    tylko po poświadczenie podpisu.

  • 3. Data: 2007-01-26 17:06:31
    Od: Andrzej Neuman <a...@p...pl>

    Kama napisał(a):
> [...]
    > KONKRETNIE SPRAWA DOTYCZY ODEBRANIA DOKUMENTÓW KOLEGI Z UCZELNI. WYMAGANY
    > JEST ODBIÓR OSOBISTY LUB OSOBY TRZECIEJ Z PEŁNOMOCNICTWEM POŚWIADCZONYM

    Myślę że około 50 złotych

  • 4. Data: 2007-01-26 17:18:40
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Kama napisał(a):
    > WITAM.
    > PYTANIE MOJE DOTYCZY CENY PEŁNOMOCNICWA A RACZEJ POŚWIADCZENIA NOTARIALNEGO.

    Niech Twój kumpel napisze pełnomocnictwo sam.Potem niech idzie do
    notariusza i w jego obecności podpisze pełnomocnictwo. Notariusz
    poświadczy własnoręczność podpisu.
    Koszt: 24,40 zł z VAT

  • 5. Data: 2007-01-26 17:58:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kama wrote:
    > WITAM.

    Dlaczego się wydzierasz?

  • 6. Data: 2007-01-26 20:32:18
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kama wrote:
    > KONKRETNIE SPRAWA DOTYCZY ODEBRANIA DOKUMENTÓW KOLEGI Z UCZELNI. WYMAGANY
    > JEST ODBIÓR OSOBISTY LUB OSOBY TRZECIEJ Z PEŁNOMOCNICTWEM POŚWIADCZONYM
    > NOTARIALNIE DO DOKONANIA WW CZYNNOŚCI.

    Wyłącz Caps Locka i napisz kokretniej o co chodzi. Bo jeśli o to, o czym
    myślę, to uczelnia może i powinna wysłać dokumenty koledze pocztą.

  • 7. Data: 2007-01-27 18:12:18
    Od: "młody" <r...@o...pl>

    dzięki za pomoc