  • 1. Data: 2007-01-26 18:45:13
    Temat: Tele 2 i babcia
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Do mojej babci lat 82 zadzwonił miły pan z Tele 2 i namówił ją na przejście
    z Telekomunikacji Polskiej do Tele 2 (tańsze rozmowy, lepiej i wogóle).
    Babcia, jak to starsze osoby mają od razu uwierzyła i powiedziała tak.
    Potem przedyskutowaliśmy, że babcia umowy nie będzie podpisywać bo szkoda
    płacić podwójny abonament, żeby część rozmów mieć taniej.
    Umowa z Tele2 przyszła i leży nie podpisana.
    Mocno się zdziwiłem, że po fakturze z TP przyszła też faktura z Tele 2.
    Fakturę odesłaliśmy z adnotacją, że umowy nie podpisano. Miesiąc później
    przyszła kolejna faktura z Tele 2 bez żadnych wyjaśnień.
    Infolinia TP poinformowała, że na zlecenie Tele 2 przełączono telefon do
    Tele 2. W Tele 2 usłyszeliśmy, że zlecenie zrealizowano na podstawie
    telefonicznej dyspozycji bez czekania na podpisanie umowy.
    I tu pytanie do Grupowiczów:
    Można to tak? Pogadać z 82 letnią babką i ...ciach faktura. Pewnie za chwilę
    komornik zapuka i zabierze telewizor.
    Jak się bronić w tej sytuacji? Poradźcie.
    TIA
    Jacek

  • 2. Data: 2007-01-26 19:02:37
    Temat: Re: Tele 2 i babcia
    Od: "Piotr M." <d...@C...gmail.com>

    Jacek pisze:

    > Potem przedyskutowaliśmy, że babcia umowy nie będzie podpisywać bo szkoda
    > płacić podwójny abonament, żeby część rozmów mieć taniej.

    Podwójny abonament? To chyba źle zapoznałeś się z ofertą.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M.

  • 3. Data: 2007-01-26 19:04:01
    Od: Andrzej Neuman <a...@p...pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > komornik zapuka i zabierze telewizor.
    > Jak się bronić w tej sytuacji? Poradźcie.

    Moja babcia miała to samo, dzwonią do niej jak jest sama, już
    kilkakrotnie zgłaszaliśmy aby sobie "odpuścili" a Oni nadal dzwonią i
    wykorzystują naiwność starszych ludzi. Czy to można zatrzymać??

  • 4. Data: 2007-01-26 19:18:43
    Od: "Piotr M." <d...@C...gmail.com>

    Andrzej Neuman pisze:

    Czy to można zatrzymać??

    Dzwonienie z ofertami? Nie da się.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M.

  • 5. Data: 2007-01-26 19:20:42
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Jak się bronić w tej sytuacji? PoradĽcie.

    Nie płac tych faktur, reklamuj w Tele2 i w TPSA.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 6. Data: 2007-01-26 20:00:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 26 stycznia 2007 20:18
    (autor Piotr M.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <epdk6f$jcs$2@achot.icm.edu.pl>):

    > Andrzej Neuman pisze:
    >
    > Czy to można zatrzymać??
    >
    > Dzwonienie z ofertami? Nie da się.

    A jednak się da. Ja zatrzymałem. Dzwonili o dziwnych porach typu 3 w nocy.
    Zgłosiłem na TPSA. TPSA powiedziała, że ma to w dupie. To ja powiedziałem,
    że mam TPSA w dupie. Pocałowaliśmy się czule na pożegnanie i problem z
    wydzwanianiem złośliwców się skończył.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 7. Data: 2007-01-26 20:10:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:
    > Do mojej babci lat 82 zadzwonił miły pan z Tele 2 i namówił ją na przejście
    > z Telekomunikacji Polskiej do Tele 2 (tańsze rozmowy, lepiej i wogóle).
    > Babcia, jak to starsze osoby mają od razu uwierzyła i powiedziała tak.

    Panu z Tele 2, ale z TP w tej sprawie nic nie rozmawiała?

    [ciach]

    > Infolinia TP poinformowała, że na zlecenie Tele 2 przełączono telefon do

    A jakim prawem TP wykonuje zlecenia Tele 2, a nie abonenta?

> [...]
    > I tu pytanie do Grupowiczów:
    > Można to tak? Pogadać z 82 letnią babką i ...ciach faktura. Pewnie za chwilę

    Eeetam. Pewnie tak te sk*.*syny będą straszyć, ale od faktury do
    komornika droga daleka i wiedzie przez sąd. A w sądzie można się spytać:
    "A gdzie podpisana przez abonenta umowa?"

    > Jak się bronić w tej sytuacji? Poradźcie.

    Na początek postraszyć prokuraturą. I zrezygnować od razu z TPSA.

    Jest już rosnąca w siłę konkurencja w ofercie telefonów z numerem
    "miejskim".

  • 8. Data: 2007-01-26 20:49:24
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek wrote:
    > W Tele 2 usłyszeliśmy, że zlecenie zrealizowano na podstawie
    > telefonicznej dyspozycji bez czekania na podpisanie umowy.
    > I tu pytanie do Grupowiczów:
    > Można to tak?

    No nie bardzo, bo umowy o usługi telekomunikacyjne zawiera się w formie
    pisemnej.

    Ewentualnie można się pobawić w odstąpienie od umowy zawartej poza
    lokalem (nie poinformowali o prawie?).

    > Pogadać z 82 letnią babką i ...ciach faktura. Pewnie za chwilę
    > komornik zapuka

    Za dużo się filmów naoglądałeś. Najpierw jest sąd.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2007-01-26 23:01:44
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 26-01-2007 o 21:00:16 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > powiedziałem,
    > że mam TPSA w dupie. Pocałowaliśmy się czule na pożegnanie i problem z

    Polecam ta metode. U mnie tez sie sprawdzila.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 10. Data: 2007-01-27 10:50:10
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    W moim przypadku pomogła zmiana i zastrezeżenie numeru telefonu. Od 3-ch lat
    zero telefonów. Wgląda na to, że takie firmy nie dzwonią na chybił-rafił,
    tylko wg jakiejś listy.

    --
    Lukasz