  • 1. Data: 2005-09-24 17:58:44
    Temat: smród w okolicy - gdzie zglosic?
    Od: "Nora" <m...@v...pl>

    witam

    od wczoraj ..od poludnia mniej wiecej w okolicy unosi sie smrod..nie
    wiem...rozpuszczalnika?..ropy?...Jest to jakby falami..raz mniej..raz
    wiecej. Nie tylko my to czujemy ale sasiedzi z przyleglych dzialek rowniez.
    "Podejrzany" o generowanie smrodu sasiad ..schowal sie za firankę.
    "Podejrzany" bo to najprawdopodobniej na jego dzialce jest zrodlo smrodu
    (stamtad najbardziej smierdzi). Ale tego na 100% nie wiemy. Podejrzenie jest
    tez ze ktos cos spala w jakims piecu..poledlewajac jakims smrodliwym plynem
    czym czyms. Ale tez opcja slaba bo nie jest sezon grzewczy przeciez (chyba
    ze uzywa tego do czegos innego niz grzania). Efekt smrodu od ponad doby jest
    taki ze zaczyna mnie mdlic (podejrzewam ze nie tylko mnie).
    Kogo tym zainteresowac?. (Nie da sie wytrzymac chwilami)

    Nora

  • 2. Data: 2005-09-24 18:37:52
    Temat: Re: smród w okolicy - gdzie zglosic?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nora" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    W zależności od miejscowych możliwości:

    1) Straż Miejska / Gminna;
    2) Straż Pożarna;
    3) Policja - ta będzie wiedzieć, kogo powiadomić.