  • 21. Data: 2006-06-01 13:11:56
    Temat: Re: smietnik w auto - burza
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nie. Po to wykupuje sie ubezpieczenie, żeby tego uniknąć. Powinien sie
    > zwrócić do swojego ubezpieczyciela, a oni już sobie wystąpią z odpowiednim
    > regresem do odpowiedniej firmy. Ale jego to już nie powinno obchodzić.

    A mi sie wydaje, ze "kleska zywiolowa", ktorej w tej sytuacji dotyczy AC,
    zalezy od ogloszenia przez wladze danego stopnia stanu zagrozenia. W tej
    sytuacji byl to po prostu zle zabezpieczony pojemnik na odpady. Podobnie,
    jakby ktos postawil go na krawedzi dachu i pozniej powolywal sie na
    "nieprzewidywalny wiatr", gdy pojemnik spadnie komus na glowe. Po prostu
    wlasciciel pojemnikow nie przewidzial, ze wiatr moze je przewrocic /
    przesunac. Nie bylo ogloszonego stanu kleski zywiolowej czy innego stanu X,
    wiec warunki atmosferyczne uznaje sie za naturalnie wystepujace i przed tym
    pojemnik powinien byc zabezpieczony.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 22. Data: 2006-06-01 14:42:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 May 2006, Big Jack wrote:

    > W wiadomości: news:e5k35h$ald$1@news.onet.pl
    >
    > Po fakcie? ROTFL

    A co złego "po fakcie"?
    To nie ma być IMHO dowód że tak *było* tylko że tak *bywa* (że
    zaniedbanie jest regularne i nie ma jak zostawić pojazdu żeby
    się nie narazić że obok kubła nie będzie).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaintrygowany ROTFLem :))