  • 1. Data: 2006-05-31 01:54:35
    Temat: ogłoszenie o wszczęciu w zapytaniu o cen
    Od: "Żarek" <z...@i...pl>

    Tryb zapytania o cenę nie jest trybem ogłoszeniowym . Ale czy ogłoszenie o
    wszczęciu postępowania zamieszczam w portalu uzp?
    Chodzi o postępowanie do 60 000 euro. Ustawa nie mówi wprost o trybach
    ogłoszeniowych a za to o postępowaniach do 60 000 euro.

  • 2. Data: 2006-05-31 06:16:21
    Temat: Re: ogłoszenie o wszczęciu w zapytaniu o cen
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Żarek wrote:

> [...]
    > Chodzi o postępowanie do 60 000 euro. Ustawa nie mówi wprost o trybach
    > ogłoszeniowych a za to o postępowaniach do 60 000 euro.

    Z formalnego punktu widzenia tak. Oprócz portalu trzeba je też
    zamieścić na swojej stronie internetowej a jeśli jej nie ma to w
    siedzibie zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym. Ogłoszenie to
    jest niejako związane z późniejszym ogłoszeniem o zawarciu umowy.
    W przypadku zapytania o cenę takie ogłoszenie daje tylko informację że
    postępowanie zostało wszczętę i tylko tyle.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 3. Data: 2006-05-31 08:38:55
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "AdamS" <adam@ciach_ciach.webpark.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W przypadku zapytania o cenę takie ogłoszenie daje tylko informację że
    > postępowanie zostało wszczętę i tylko tyle.

    co ty gadasz

    w zapytaniu o cenę nie ma i nigdy nie było ogłoszenia a jedynie zaproszenie

    W tym trybie nie trzeba zamieszczać ogłoszenia o zamówieniu.
    Trzeba tylko zamieścić info o zawarciu umowy

  • 4. Data: 2006-06-01 06:31:52
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    No Name wrote:

> [...]
    >
    > W tym trybie nie trzeba zamieszczać ogłoszenia o zamówieniu.
    > Trzeba tylko zamieścić info o zawarciu umowy

    art 4a ust. 2
    nie napisali, że nie dotyczy zapytania o cenę
    dlatego napisałem wyżej z formalnego punktu widzenia, a czy to ma sens
    to już inna bajka

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 5. Data: 2006-06-01 06:54:20
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    No Name wrote:

> [...]
    >
    > W tym trybie nie trzeba zamieszczać ogłoszenia o zamówieniu.
    > Trzeba tylko zamieścić info o zawarciu umowy

    nie napisali, że nie dotyczy ZoC dlatego napisałem wyżej z
    *formalnego* punktu widzenia, a czy to ma sens to już inna bajka.
    Rozróżniłem literalnie ogłoszenie o WSZCZĘCIU postępowania od
    ogłoszenia o zamówieniu.

    P.S. Sprawdziłem przed chwilą organoleptycznie na stronach portalu UZP
    w liście rozwijanej trybów zamówienia w ogłoszeniu o wszczęciu
    postępowania NIE MA pozycji ZoC tak więc wszystko jasne.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 6. Data: 2006-06-01 18:42:18
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

> [...]
    > w liście rozwijanej trybów zamówienia w ogłoszeniu o wszczęciu
    > postępowania NIE MA pozycji ZoC tak więc wszystko jasne.

    nie musieli pisać że ZOC nie obowiązuje bo to wynika z Prawa zamówień
    publicznych. w ZOC nie ma ogłoszenia.
    Trezba jednak będzie takie ogłoszenie zamieścić po zawarciu umowy