  • 1. Data: 2006-05-30 20:13:47
    Temat: Brak meldunku i wynajmowanie mieszkania
    Od: "eds" <e...@d...pl>

    Czy grożą jakieś konsekwencje prawne (jeśli tak to jakie) za brak meldunku
    osób, które mieszkają w wynajmowanym mieszkaniu, mieszkają od poniedziałku
    do piątku, na wekendy wyjeżdzają.

  • 2. Data: 2006-05-30 20:26:50
    Temat: Re: Brak meldunku i wynajmowanie mieszkania
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy groż? jakie? konsekwencje prawne (je?li tak to jakie) za brak
    meldunku
    > osób, które mieszkaj? w wynajmowanym mieszkaniu, mieszkaj? od poniedziałku
    > do pi?tku, na wekendy wyjeżdzaj?.

    Tobie jako wynajmującemu im to mieszkanie ? Przeciez to nie twój problem
    tylko ich. Poza tym ... to juz martwy przepis. Ja prawie 10 lat
    mieszkałem bez meldunku i nikt nigdy się nie czepiał ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-05-30 20:27:09
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    eds napisał(a):
    > Czy grożą jakieś konsekwencje prawne (jeśli tak to jakie) za brak meldunku
    > osób, które mieszkają w wynajmowanym mieszkaniu, mieszkają od poniedziałku
    > do piątku, na wekendy wyjeżdzają.
    Poszukaj w archiwum. Bylo wielokrotnie.
    Istnieje cos takiego jak obowiazek meldunkowy - jesli ktos przebywa poza
    miejscem stalego zameldowania powyzej 3 dni, powinien sie tam czasowo
    zameldowac - np wiekszosc studentow mieszkajacych w akademikach czy
    uczniow z burs/internatow tez wyjezdza na weekendy do domu i sie melduja
    czasowo (a czasem wrecz sa do tego zmuszani przez administracje).
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-06-03 19:52:51
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    eds wrote:
    > Czy grożą jakieś konsekwencje prawne (jeśli tak to jakie) za brak meldunku
    > osób, które mieszkają w wynajmowanym mieszkaniu, mieszkają od poniedziałku
    > do piątku, na wekendy wyjeżdzają.

    Nie za brak meldunku, ale za niezłożenie donosu o niedopełnieniu przez
    nich obowiązku meldunkowego. Teoretycznie grożą, to wykroczenie.