  • 11. Data: 2004-09-18 17:12:50
    Temat: Re: śmierć dłużnika
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega kam nabazgrał:

    > długi

    a z jakiej racji?

    --
    Pozdr.Richat

  • 12. Data: 2004-09-18 17:14:39
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2004 19:12:50 +0200, Richat <r...@t...pl>
    napisał:

    > nasz kolega kam nabazgrał:
    >

    >> długi
    >
    > a z jakiej racji?

    bo dziedziczy się i aktywa i pasywa

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:
    1. idiotyzm oskarżonego, 2. zawracanie d... sądowi, 3. utrudnianie
    skazania .

  • 13. Data: 2004-09-18 17:57:13
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Richat wrote:
    > a z jakiej racji?

    kodeksu cywilnego

    KG

  • 14. Data: 2004-09-18 19:07:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik Richat napisał:

    > ale jaki spadek mogla przejac? przeciez on nic niemial

    Miał. Długi.

    > ty chyba cos pomieszales sobie troche

    A ty chyba nie masz o czymś bladego pojęcia.

  • 15. Data: 2004-09-18 19:21:51
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Rodrig Falkenstein nabazgrał:

    > bo dziedziczy się i aktywa i pasywa

    no chyba nie wmówisz mi ze ja np. po smierci swojego syna bede
    dziedziczyl jakies dlugi po nim??
    ja rozumie ze np odziedziczyl bym dom na ktorego syn wziol kredyt, ale
    za jakis zwykly kredyt ktory sobie wziol na np. wczasy?

    --
    Pozdr.Richat

  • 16. Data: 2004-09-18 19:23:46
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Andrzej Lawa nabazgrał:

    > A ty chyba nie masz o czymś bladego pojęcia.

    tak, tak ja bede splacal dlug po moim synie, ktory sobie wziol kredyt na

    wyjazd na karaiby :)

    --
    Pozdr.Richat

  • 17. Data: 2004-09-18 19:27:00
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Richat napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > ja rozumie ze np odziedziczyl bym dom na ktorego syn wziol kredyt, ale
    > za jakis zwykly kredyt ktory sobie wziol na np. wczasy?

    Najtrudniej przekonać ignoranta. I ile przyjmiesz spadek po synu dziedzisz jego
    długi, choćby wziął kredyt na operacje plastyczną.

    --
    JOHNSON :)

  • 18. Data: 2004-09-18 19:32:55
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Johnson nabazgrał:

    > Najtrudniej przekonać ignoranta. I ile przyjmiesz spadek po synu dziedzisz jego
    > długi, choćby wziął kredyt na operacje plastyczną.

    to ja mam u d@#%e takie spadki :)
    a jak to przejmie panstwo bo nikt nie chce tego spadku, to panstwo tez
    splaci kredyt?
    --
    Pozdr.Richat

  • 19. Data: 2004-09-18 19:38:27
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Richat wrote:
    > a jak to przejmie panstwo bo nikt nie chce tego spadku, to panstwo tez
    > splaci kredyt?

    nie państwo, tylko gmina
    a gmina przyjmuje z dobrodziejstwem inwentarza, czyli opowiada do
    wysokości aktywów

    KG

  • 20. Data: 2004-09-18 19:42:41
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Richat <r...@t...pl> wrote:

    > tak, tak ja bede splacal dlug po moim synie, ktory sobie wziol kredyt na
    > wyjazd na karaiby :)

    Możesz odrzucić spadek. Cały - zarówno długi, jak i ewentualny majątek syna.

    Póki co proponuję zainwestować w słownik ortograficzny.

    P.