  • 1. Data: 2005-09-09 17:39:22
    Temat: KONFISKATA METEORYTOW !!!!
    Od: "GRU_Sniper" <g...@w...pl>

    Witam
    Jak sluchaliscie radia to wiecie ze celnikom "udalo" sie odkryc ladunek
    500kg meteorytow przemycanych z za wschodniej granicy w tirze.

    54.html

    Tylko dlaczego przemycano towar ktory w/g mnie mozna legalnie wwozic ?
    Jako kolekcjoner meteorytow, dealer i czlonek Polskiego Towarzystwa
    Meteorytowego jestem zainteresowany poznaniem Waszej opinii na ten temat.
    Dodam ze to juz trzeci raz. W styczniu skonfiskowali paczke z mineralami,
    meteorytami w autobusie z rosjii (Terespol), a w marcu z pociagu Moskwa -
    Berlin zabrali meteoryty kurierom ktorzy zadeklarowali ze maja meteoryty i
    dokad je wioza.

    A teraz to. Skonfiskowano Meteoryty Sikhote-Alin typu IAB z syberii.
    meteoryty ktore ma KAZDY kolekcjoner. Wpiszcie w eBay.com ta nazwe a pokaza
    sie setki okazow.
    A teraz nagle do polski ich wwozic nie mozna, to mi wyglada na jakis
    przekret.
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 2. Data: 2005-09-09 19:24:25
    Temat: Re: KONFISKATA METEORYTOW !!!!
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 9 Sep 2005 19:39:22 +0200, *GRU_Sniper*
    <news:dfshck$i4$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > A teraz nagle do polski ich wwozic nie mozna, to mi wyglada na jakis
    > przekret.

    Może te meteoryty są napromieniowane, a w Polsce i tak już mamy nadmiar
    zarazy.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2005-09-09 23:07:10
    Od: "GRU_Sniper" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Może te meteoryty są napromieniowane, a w Polsce i tak już mamy nadmiar
    > zarazy.

    Ja bym prosil o powazne odpowiedzi, bo sprawa jest powazna. Ludzie czytaja i
    sie dziwia jakie cyrki sie w tej Poland Country dzieja. Afera na caly swiat
    bo juz zagraniczne serwizy o tym pisza.

  • 4. Data: 2005-09-10 08:44:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    GRU_Sniper napisał(a):
> [...]
    54.html

    > Tylko dlaczego przemycano towar ktory w/g mnie mozna legalnie wwozic ?

    Wodke i paliwo tez wolno legalnie wwozic, ale trzeba za to zaplacic clo,
    ew. jakies inne podatki.

    "W sprawie przemytu celnicy wszczęli sprawę karną skarbową." - tu masz
    odpowiedz.

    Sa to po prostu przedmioty posiadajace jakas wartosc i nalezy je
    zadeklarowac i zaplacic jakies tam oplaty.
    Jezeli ktos je probowal wwiesc jako "kamienie polne", albo inny gruz
    warty 25zl/tone, to teraz ma.

  • 5. Data: 2005-09-11 08:22:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 9 Sep 2005 19:39:22 +0200,
    GRU_Sniper <g...@w...pl> screamed:
> [...]
    > Berlin zabrali meteoryty kurierom ktorzy zadeklarowali ze maja meteoryty i

    Czy jakieś większe sztuki muszą posiadać jakieś świadectwa, etc?
    Być może nie były zbyt legalnie zdobyte, być może to kolejne świadectwo
    dziennikarskiej fantazyji (na zasadzie kradzieży samochodów na Placu
    Czerwonym).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 10:39:42 user up 10731 days, 22:34, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Bend over and take it like a man!