  • 1. Data: 2005-09-09 20:51:51
    Temat: Parking niestrzeżony ?
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Na parkingu marketu Auchan złodzieje ukradli mi
    wszystkie cztery kołpaki z samochodu .Zgłosiłem
    Policji i po miesiącu otrzymałem odpowiedź , że
    z powodu niewykrycia itd. Policjant poradził mi
    upominać się o odszkodowanie u właściciela terenu
    czyli dyrekcji marketu , ale zauważyłem , że przed
    stoi tablica " parking niestrzeżony " . W/g policji
    skoro teren parkingu jest własnością prywatną ,
    to właściciel odpowiada materialnie za szkody
    jakie powstały na jego terenie .
    Poradźcie proszę czy warto ?
    Zbyszek

  • 2. Data: 2005-09-09 21:20:07
    Temat: Re: Parking niestrzeżony ?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > PoradĽcie proszę czy warto ?

    Kup te po 40 zl i zapomnij.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-09-10 16:43:21
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poradźcie proszę czy warto ?
    > Zbyszek

    Nie ma sensu. Chyba, ze chcesz to potraktowac jako forme rozrywki.

    marekz