  • 1. Data: 2007-09-24 06:11:50
    Temat: słup i linia telefoniczna na działce
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    Przez działkę przebiega linia telefoniczniczna oraz stoi tam słup
    energetyczny mały, nie jest to olbrzymia konstrukcja ale linia
    doprowadzająca energię do ostatecznego użytkownika na wsi.
    Z tego, co sobie przypomina właściciel, to nie podpisywał żadnych zgód na
    to, że na działce może stać słup a stoi już dosyć długo i druga rzecz. Jak
    kładli kabel światłowodowy to napewno nie podpisywał zgody na to, że może
    iść przez jego działkę kabel w ziemi.

    Właściciel chciał rozbudować dom.
    Przeszkadza mu w tym zarówno słup jak i światłowód zakopany w ziemi.

    W związku z powyższym mam pytanie:
    Czy jest jakiś sposób pozbycia się tych rzeczy z terenu mojej działki lub
    przesunięcie na koszt właściciela czyli telekomunikacji oraz energetyki?

    Może miał ktoś podobne przypadki albo podpowiecie od czego zacząć?

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2007-09-24 13:35:46
    Temat: Re: słup i linia telefoniczna na działce
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 24-09-2007 o 08:11:50 fart <aser3-mój <a...@w...pl>> napisał(a):

    > W zwi?zku z powy?szym mam pytanie:
    > Czy jest jaki? sposób pozbycia si? tych rzeczy z terenu mojej dzia?ki lub
    > przesuni?cie na koszt w?a?ciciela czyli telekomunikacji oraz energetyki?
    >
    > Mo?e mia? kto? podobne przypadki albo podpowiecie od czego zacz?ae?

    najlepiej od archiwum

    leon
    ps.popraw kodowanie
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO