  • 1. Data: 2007-09-23 23:05:31
    Temat: Dziękuję
    Od: "GTW" <A...@A...pl>

    Jakiś czas temu wrzuciłem na tę grupę dyskusyjną pewne pytanie. Mniejsza o
    to, że z błędami ortograficznymi, ale to każdemu może się przytrafić kiedy
    jest wkurwiony. Treść owego zapytania przedstawiam poniżej:

    "Czy w momencie kiedy ktoś powie "żebyś spłonął żywcem" czy np. "żebyś
    smażył się w piekle z całą rodzinom", popełnia przestępstwo?"

    Otóż, kiedy je Wam podałem szedłem do pracy a przeczytałem pierwsze
    odpowiedzi po powrocie. Owe odpowiedzi były bardziej niż mało inteligentne,
    chociaż być może nie wszystkie, ale trochę się wk... i skasowałem owy post w
    całości i postanowiłem się nie denerwować. Pewna osoba po prostu użyła
    określenia "durne" ale i inne się tam też znalazły a były to chociażby
    wytykanie błędów. Sądzę, że zatem powinienem tym "inteligentnym i
    doskonałym" (celowe użycie cudzysłowu) istotom powiedzieć to, co napisała
    jedna i to jedyna osoba a mianowicie "Juzek Kocimientka", czyli to, że
    faktycznie powodem mojego pytania była rozmowa ze słuchaczem pewnego ...
    "radia". Sądziłem, że ponieważ na tym forum są chyba inteligentni ludzie to
    nie będę musiał podawać powodów zadania pytania i źródła jego jednak
    znaleźli się "super myśliciele", co bezpośrednio wskazuje na moją omylność
    we wnioskowaniu patrząc według stereotypów łączących się z grupą osób
    związanych w bezpośredni bądź też i pośredni sposób z prawem.

    Podsumowując::

    Proponuję takie rozwiązanie a mianowicie, że kiedy ktoś zada Wam pytanie to
    na nie odpowiedzcie w pozytywny sposób w pełni wyczerpując temat (w miarę
    Waszej wiedzy), który zostanie prowadzony może i przez dyskusję. Grupę tą
    odwiedza wielu ludzi i wielu ludzi czyta owe posty toteż i wielu ludziom
    możecie pomóc bądź też i spróbować, co też jest swojego rodzaju pomocą.
    Takowi na pewno będą Wam wdzięczni.

    Nie odpowiadajcie czymś w rodzaju "gogluj", bo to dowodzi tylko Waszego
    poziomu a sama osoba prawdopodobnie i nie wie co to jest google.pl albo nie
    ma tylko pojęcia po prostu jak z niego korzystać? Obojętnie czy to jest
    chociażby brak komputera na co dzień czy też brak dostępu internetu. Takowe
    odpowiedzi czy też najzwyklejsze świecie złośliwości dowodzą Waszej słabości
    wobec drugiej osoby, z którą nie potraficie nawiązać kontaktu na poziomie
    konwersacji. Prawdopodobnie tacy jak, część z Was jest częścią grupy osób,
    które należą do kręgu prawdopodobnie zamkniętego na inne osoby o podobnych
    zainteresowaniach. Kompleksy niższości wynikające raczej nie z całkowitej
    izolacji od podobnej wiekiem grupy dorastania stąd też i prawdopodobnie nie
    czujecie, co myśli inna osoba, kiedy to w jaki kolwiek negatywny sposób się
    do niej odnosicie. Proponuję o tym zacząć jednak myśleć, bo kiedyś będziecie
    sami.

    Seksualność takowych ludzi celowo ominąłem, bo po co komuś ubliżać bądź też
    dołować. Specjalnie tego nigdy nie robię.

    Jeszcze raz szczere podziękowania, dla "Juzek Kocimientka", "Piotr
    [trzykoty]" i innych za głęboki i prawdziwy wniosek odnośnie źródła mojego
    pytania czy też po prostu za odpowiedź.

    Moje podsumowanie odnośnie Waszej negatywnej części grupy nie tyczy się
    wszystkich. Przepraszam bardzo jeśli kogoś uraziłem swoim postem ale
    sytuacja tego wymagała bo rozkaz "gogluj" i inne irytujące odpowiedzi
    powtarzają się nie tylko na Waszej grupie toteż chciałem zareagować a
    zwłaszcza, że tutaj spotkało to i mnie.

  • 2. Data: 2007-09-24 00:12:27
    Temat: Re: Dziękuję
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GTW wrote:

    > Proponuję takie rozwiązanie a mianowicie, że kiedy ktoś zada Wam pytanie to
    > na nie odpowiedzcie w pozytywny sposób w pełni wyczerpując temat

    Proponuję takie rozwiązanie.
    jak ci nie odpowiada idż do prawnika zapłać kasę i będziesz miał to co
    chcesz, chociaż wątpię.

  • 3. Data: 2007-09-24 05:19:56
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Skasowałeś aby sie wyluzowac i nie denerwować. Hm a tu widze ze nadal cie to
    drażni.
    Przyzwyczaj sie to grupa dyskusyjna i zawsze są tacy którzy będą sie czepiać
    ;)

  • 4. Data: 2007-09-24 17:00:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 24 września 2007 07:19
    (autor mz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fd7hof$718$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Skasowałeś aby sie wyluzowac i nie denerwować. Hm a tu widze ze nadal cie
    > to drażni.

    Po tym jak formułuje zdania wnioskuję, że on cierpi na porażenie mózgowe.
    Weź więc poprawkę na to, że to inwalida i niekoniecznie od razu będzie
    działał na grupie tak, jak reszta społeczności. W tym wypadku przeżywa
    problem nadmiernie.

    Miałem już z chorymi na to do czynienia, dla osób zdrowych to może być
    momentami szok.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 5. Data: 2007-09-24 18:51:32
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > problem nadmiernie.
    >
    > Miałem już z chorymi na to do czynienia, dla osób zdrowych to może być

    Na szkoleniu w Tele2 kazali wam sie pocieszac, ze kazdy o odmiewnnym zdaniu
    to ma porazenie mozgowe? I jest inwalida?
    Dowartosciowuje cie to? Jestes lepszy - prawda? Przebojowy i cala reszta
    idiotyzmow jakimi was nakarmiono byscie przynosili kase w zebach dla
    wlascicieli.... Ciekaw jestem kto ty ma faktycznie porazenie mozgowe, a moze
    raczej bardzo ograniczone zdolnosci pojecia czego kolwiek wiecej niz to co
    ktos ci pokaze, bez czyjes "raczki" nie dasz sobie w zyciu rady... przykro.
    Tacy jak ty zawsze beda potrzebowac kogos kto cie odpowiednio nakieruje itp.