  • 1. Data: 2007-09-23 22:00:59
    Temat: stypednium doktoranckie, czy to jest zatrudnienie?
    Od: Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl>

    witam,
    czy otwierajac dzialalnosc gosp korzystajac z dotacji z urzedu pracy -
    zastrzezenie ze nie mozna byc zatrudnionym w innej firmie - tylko
    dzialalnosc, to czy w takim przypadku rozpoczecie studiow doktoranckich
    jest traktowane jako wlasnie takie zatrudnienie?
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2007-09-24 00:10:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał Trych wrote:
> [...]
    > dzialalnosc, to czy w takim przypadku rozpoczecie studiow doktoranckich
    > jest traktowane jako wlasnie takie zatrudnienie?

    Nie powinno. studia doktoranckie to studia a nie praca.

  • 3. Data: 2007-09-24 09:10:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...TO.trych.pl> napisał
> [...]
    > dzialalnosc, to czy w takim przypadku rozpoczecie studiow doktoranckich
    > jest traktowane jako wlasnie takie zatrudnienie?

    Teoretycznie nie powinno, bo nawet od styp nie płaci się podatku.
    Praca w rozumieniu kp to to na pewno nie jest. Ale nie wiem jak urząd
    podchodzi choćby do "zatrudnienienia" np. na umowe zlecenie itp. Bo w końcu
    otrzymując stypendium zobowiązujesz się do wykonania pewnych prac, np.
    dydaktyki, więc pewna analogia to czynności na zlecenie jest, choć
    podkreślam stanowczo, to nie jest to samo.

  • 4. Data: 2007-09-24 09:15:59
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    IMHO nie pisał o stypendium.
    Wtedy miałby odwrotny przypadek: zwykle nie przysługuje stypendium doktoranckie, gdy
    prowadzi działalnośc zrobkową
    (osiaga inny dochód).
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2007-09-24 09:37:40
    Od: Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl>

    =
> [...]
    > dydaktyki, więc pewna analogia to czynności na zlecenie jest, choć
    > podkreślam stanowczo, to nie jest to samo.

    Dziekuje za odpowiedzi, czekam na maila z urzedu pracy, bo wolalbym miec
    to jakos na pismie, jak nie to sie pofatyguje na miejsce z zapytaniem;)
    pozdrawiam
    michal trych

  • 6. Data: 2007-09-24 09:38:24
    Od: Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl>

    > IMHO nie pisał o stypendium.
    > Wtedy miałby odwrotny przypadek: zwykle nie przysługuje stypendium doktoranckie,
    gdy prowadzi działalnośc zrobkową
    > (osiaga inny dochód).

    tego tez nie wiedzialem:) dzieki,
    pozdrawiam