  • 31. Data: 2006-01-11 19:55:51
    Temat: Re: skrecenie nogi na lodzie... jak odszkodowanie?
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    news:dq3lkj$hqd$1@news.wp.pl...
> [...]
    Potem

    > Słyszałaś może o tzw "Becikowym"? ;-]

    1. slyszales moze o obowiazku alimentacyjnym?
    2. nie boisz sie oskarzenia o streczycielstwo?

    --
    pozdro
    ape

  • 32. Data: 2006-01-11 21:21:35
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Poza tym odśnieżanie większości chodników to akurat nie do miasta należy.

    co jest na rękę właścicielowi chodnika...

    --
    regent...
    (tojuż???)

  • 33. Data: 2006-01-11 21:30:48
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    AB napisał(a):

    > Gra się - ma się. Jak ma na prywatną posesję to musi mieć na utrzymywanie
    > porządku. Jak jest dozorca, to mu za to płacą. Jak jest wspólnota, to też
    > zbiera składki na takie cele, itp., itd.

    na mieszkanie w bloku to trza mieć kasę,
    za wszystkie media przepłacają (może poza prądem) i jeszcze se panie w
    spółdzielni utrzymują,
    burżuazja ku....

    --
    regent...
    (tojuż???)

  • 34. Data: 2006-01-12 06:23:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Napisze się umowę. :)

    > 2. nie boisz sie oskarzenia o streczycielstwo?

    Nie rób tego. Proszę. :)