  • 1. Data: 2006-01-10 17:28:24
    Temat: inwigilacja przez policje
    Od: SELF <s...@a...pl>

    Mam króciutkie pytanie, bo sam już się gubię korzystając z google...

    Czy policja (np. mając pozwolenie prokuratury) może instalować kamery,
    mikrofony, ewentualnie inne urządzenia służące do inwigilacji w celu
    inwigilacji prywatnego mieszkania (zwracam uwagę, że sprzęt tego typu
    niekoniecznie musiałby znajdować się w w/w mieszkaniu np. mikrofony
    kierunkowe)? TIA za odpowiedź

  • 2. Data: 2006-01-10 17:40:51
    Temat: Re: inwigilacja przez policje
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

> [...]
    > inwigilacji prywatnego mieszkania (zwracam uwagę, że sprzęt tego typu
    > niekoniecznie musiałby znajdować się w w/w mieszkaniu np. mikrofony

    Może.
    Na podstawie postanowienia sądu, wydanego w oparciu o zgodę
    prokuratora. Pzdr.

  • 3. Data: 2006-01-10 17:43:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zbig.T" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Może.
    > Na podstawie postanowienia sądu, wydanego w oparciu o zgodę prokuratora.
    > Pzdr.

    PIS chce dopuscic mozliwosc robienia takich rzeczy przez urzad
    antykorupcyjny bez zezwolenia sadu,
    co jest absurdem i odbieraniem podstawowych konstytucyjnych praw.

    P.

  • 4. Data: 2006-01-10 18:16:14
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    PIS chce dopuscic mozliwosc robienia takich rzeczy przez urzad
    antykorupcyjny bez zezwolenia sadu,
    co jest absurdem i odbieraniem podstawowych konstytucyjnych praw.
    P.

    Ale jaja.
    Pojutrze zmienią konstutucję i będzie ok.

  • 5. Data: 2006-01-11 07:15:31
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Zbig.T napisał(a):
    > Ale jaja.
    > Pojutrze zmienią konstutucję i będzie ok.

    po co? mianują swoich sędziów TK i żadnej niezgodności z konstytucją już
    nie będzie

    KG

  • 6. Data: 2006-01-11 13:12:44
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    kam wrote:

    > po co? mianują swoich sędziów TK i żadnej niezgodności z konstytucją już
    > nie będzie
    >
    > KG

    rotfl

    Zdaje sie ze juz tak jest.