  • 1. Data: 2006-01-10 17:06:31
    Temat: Spadek a urzad skarbowy
    Od: cRska<n...@p...onet.pl>

    Moja siostra, moj wujek i ja otrzymalismy spadek po babci.w sklad spadku weszlo:
    mieszkanie własnosciowe 48 m2 o wartosci 90 000
    5/8 gospodarstwa rolnego 1,16 ha o wartosci 70 000
    5/8 domu nalezacego do tego gospodarstwa o pow. 126 m2 o wartosci 91 500.

    urzad skarbowy naliczyl taki podatek:
    - dla mojego wujka (syna zmarlej), ktory jest zameldowany w mieszkaniu
    wlasnosciowym - ok 2400zl
    - dla mnie (jestem wnuczka zmarlej) jestem zameldowana w domu nalezacym do
    tego gospodarstwa rolnego - ok 2600zl
    - dla mojej siostery (wnuczka zmarlej - ok 4000 zll
    zarowno ja , jak i moj wujek nie mamy zadnych mieszkan wlasnosciowych wiec
    korzystamy z ulgi

    jakie ulgi jeszcze nam przysluguja?
    czy naliczony podatek jest prawidlowy ??

    dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-10 19:13:21
    Temat: Re: Spadek a urzad skarbowy
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    2 dni temu byl link do strony ze spadkami i wyliczeniem

    chyba jezeli tam zamieszkasz tam i nie masz innego mieszkania to nie placisz
    nic --szukaj

    alojzy