  • 1. Data: 2006-01-10 16:52:56
    Temat: pytania na aplikacje radcowska
    Od: "magda pies3nska" <p...@W...gazeta.pl>

    czy ktos ma testy na radcowska w wersji elektronicznej? wiem, ze
    Rzeczpospolita je wydrukowala wraz z odpowiedziami ale nie mam do tego
    dostepu...gdyby ktos mial i chcialby mi wyslac bede wdzieczna!!!!:))

  • 2. Data: 2006-01-10 18:24:16
    Temat: Re: pytania na aplikacje radcowska
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    magda pies3nska napisał(a):
    > czy ktos ma testy na radcowska w wersji elektronicznej? wiem, ze
    > Rzeczpospolita je wydrukowala wraz z odpowiedziami ale nie mam do tego
    > dostepu...gdyby ktos mial i chcialby mi wyslac bede wdzieczna!!!!:))

    Mam wysłac "Rzepę" z pytaniami?

    Michał

  • 3. Data: 2006-01-10 21:43:47
    Od: "Paweł Galiński" <g...@w...pl>

    Jeśli masz możliwość wysłania skanów to ja również byłbym chętny na ich
    otrzymanie :-))

    pozdrawiam

    Paweł Galiński

  • 4. Data: 2006-01-10 22:11:16
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    Ja takze;-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 5. Data: 2006-01-10 22:15:24
    Od: "ania " <a...@N...gazeta.pl>

    Mecenas <m...@p...pl> napisał(a):

    > Mam wysłac "Rzepę" z pytaniami?
    >
    > Michał
    Czy ja też mogę prosić o wysłanie? Mój adres: ania581 a potem małpeczka i
    dalej gazeta kropka peel. Z góry dziękuję :)

  • 6. Data: 2006-01-13 16:38:11
    Od: "magda pies3nska" <p...@N...gazeta.pl>

    Mecenas <m...@p...pl> napisał(a):

    > Mam wysłac "Rzepę" z pytaniami?