  • 1. Data: 2003-01-07 12:00:59
    Temat: sklep zielarsko medyczny
    Od: "Przem" <p...@w...pl>

    Witam,

    mam pytanie: w zwiazku z planami otworzenia sklepu zielarsko medycznego,
    ktorego funkcjonowanie podpada pod ustawę prawo farmaceutyczne,
    koncesję na jego prowadzenie wydaje właściwy Inspektor Nadzoru
    Farmaceutycznego.
    Chciałbym wiedziec jakie sa jego kompetencje, a w szczegolnosci jakie ma
    podstawy prawne
    zeby okreslic np wymog posiadania pomieszczenia magazynowego z oddzielnym
    wejsciem,
    pomieszczenia socjalnego itp wymogow ktore w przedmiotowej ustawie nie sa
    okreslone

    pozdrawiam
    i z gory dziekuje za RZECZOWE
    odpowiedzi
    Przem

    ps prosze nie wysylac mnie na grupe farmacja