  • 1. Data: 2003-01-07 11:43:24
    Temat: Almenty - raz jeszcze
    Od: "Rima" <r...@p...pl>

    Mam pytanko:
    Jest mężczyzna, bezrobotny, bez prawa do zasiłku - generalnie bez żadnych
    dochodów. Przyszedł na pierwszą sprawę rozwodową, pojednawczą, na kolejnych
    już się nie zjawił, a odbyły się dwie. Podobno sąd może bez jego obecności
    określić wysokość alimentów. Kobieta zażądała 300 złotych. Jak to się ma
    wszystko: czy sąd może dać rozwód bez obecności jednej ze stron, czy może
    ustalić alimenty i w jakiej wysokości uwzględniając powyższe co napisałam,
    czy sąd może przyznać wyższe alimenty niż prosiła jeszcze żona?
    Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
    Iza

  • 2. Data: 2003-01-07 11:43:47
    Temat: Re: Almenty - raz jeszcze
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Kobieta zażądała 300 złotych. Jak to się ma
    : wszystko: czy sąd może dać rozwód bez obecności jednej ze stron,

    tak

    > czy może
    : ustalić alimenty i w jakiej wysokości uwzględniając powyższe co napisałam,

    to pytanie zostało już kilkaset razy wyczerpująco odpowiedziane (ostatni raz
    wczoraj),
    sprawdź w archiwum

    : czy sąd może przyznać wyższe alimenty niż prosiła jeszcze żona?

    tak

    : Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

    proszę