  • 1. Data: 2005-01-20 21:55:03
    Temat: skazany ale nie ma kary?
    Od: "Robert Matuszewski" <n...@e...pl>

    Witam grupowiczow
    Dzis uslyszalem w radiu, ze dyrektor ktoregos szpitala zostal skazany, ale
    odstapiono od wymierzenia kary. Czy to swierdzenie jest poprawne?
    Wydawalo mi sie, ze jesli ktos jest skazany, to jest skazany na jakas kare
    (wiezienie, grzywna...), a w momencie kiedy sad odstepuje od wymierzenia
    kary, to o takim delikwencie mozna powiedziec co najwyzej, ze jest uznany za
    winnego, a nie skazany. Czy to byl blad reporteki czy ja zle mysle?
    No i czy w takim wypadku taki delikwent bedzie notowany w krk?
    Nie bijcie, zaintrygowalo mnie to pytam :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Matuszewski

  • 2. Data: 2005-01-20 22:04:29
    Temat: Re: skazany ale nie ma kary?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Matuszewski napisał(a):
    > Dzis uslyszalem w radiu, ze dyrektor ktoregos szpitala zostal skazany, ale
    > odstapiono od wymierzenia kary. Czy to swierdzenie jest poprawne?

    tak

> [...]
    > kary, to o takim delikwencie mozna powiedziec co najwyzej, ze jest uznany za
    > winnego, a nie skazany. Czy to byl blad reporteki czy ja zle mysle?

    też jest skazany

    > No i czy w takim wypadku taki delikwent bedzie notowany w krk?

    będzie

    KG