  • 1. Data: 2005-01-20 19:56:28
    Temat: Dokumenty tożsamości - odbiór prawa jazdy
    Od: "Jacek O." <j...@U...interia.pl>

    Witam

    Mam pytanie: Jakie dokumenty uprawniają do odbioru prawa jazdy?

    Czy to musi być koniecznie dowód osobisty, czy może byc paszport ?

    Bardzo wdzięczny byłbym za odpowiednie paragrafy (BTW: gdzie tego szukać?)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2005-01-20 21:26:45
    Temat: Re: Dokumenty tożsamości - odbiór prawa jazdy
    Od: "necro" <k...@v...pl>

    Użytkownik "Jacek O." <j...@U...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy to musi być koniecznie dowód osobisty, czy może byc paszport ?
    >
    > Bardzo wdzięczny byłbym za odpowiednie paragrafy (BTW: gdzie tego szukać?)

    A chcesz ustawe, czy chcesz odebrać prawo jazdy? Bo jak odebrać, to paszport
    wystarczy (przynajmniej u mnie w urzędzie wystarczał).