    From: "Robert Matuszewski" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skazany ale nie ma kary?
    Date: Thu, 20 Jan 2005 22:55:03 +0100

    Witam grupowiczow
    Dzis uslyszalem w radiu, ze dyrektor ktoregos szpitala zostal skazany, ale
    odstapiono od wymierzenia kary. Czy to swierdzenie jest poprawne?
    Wydawalo mi sie, ze jesli ktos jest skazany, to jest skazany na jakas kare
    (wiezienie, grzywna...), a w momencie kiedy sad odstepuje od wymierzenia
    kary, to o takim delikwencie mozna powiedziec co najwyzej, ze jest uznany za
    winnego, a nie skazany. Czy to byl blad reporteki czy ja zle mysle?
    No i czy w takim wypadku taki delikwent bedzie notowany w krk?
    Nie bijcie, zaintrygowalo mnie to pytam :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Matuszewski