  • 1. Data: 2010-07-13 07:55:49
    Temat: wypowiedzenie umowy w plusie
    Od: maciek <u...@g...com>

    dostałem wczoraj pismo z plusa, iż zmieniają regulamin z jakiś tam
    mało istotnych powodów roamingowych...

    na dole standardowo jest adnotacja:
    "wyżej wskazane zmiany w cennikach, w przypadku braku akceptacji
    dokonywanych zmian, dają panstwu prawo do wypowiedzenia umowy o
    swiadczenie usług telekomunikacyjnych jednakże z zachowaniem prawa
    polkomtel do dochodzenia przewidzianych w umowie o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych roszczeń odszkodowawczych, a także o zwrot
    udzielonej ulgi, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres
    od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania"

    czy to jest zgodne z prawem? kiedś przy zmianie regulaminu można było
    wypowiedzieć umowę w ciagu 14 dni bez żadnych konsekwencji a teraz?

  • 2. Data: 2010-07-13 08:30:38
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w plusie
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-13 09:55, maciek pisze:

    > czy to jest zgodne z prawem? kiedś przy zmianie regulaminu można było
    > wypowiedzieć umowę w ciagu 14 dni bez żadnych konsekwencji a teraz?

    Zmieniło się.
    Najogólniej dzisiaj można bez takich konsekwencji wypowiedzieć umowę
    jedynie wtedy gdy zmiana nie jest związana z dostosowaniem umowy do
    obowiązujących przepisów.

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-07-13 08:51:35
    Od: maciek <u...@g...com>

> [...]
    > Najogólniej dzisiaj można bez takich konsekwencji wypowiedzieć umowę
    > jedynie wtedy gdy zmiana nie jest związana z dostosowaniem umowy do

    i wszystko jasne, szkoda...

    dzieki za wyjaśnienia