  • 81. Data: 2009-12-15 12:14:37
    Temat: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2009-12-15 13:09, Danusia pisze:

    > Ma i to dużo. Sędziowie w Sądach Ubezpieczeń Społecznych to najbardziej
    > zdegenerowana grupa z zasadami prosto z komuny.

    Bzdury. Zapewne próbujesz sobie wyłumaczyć w tens spsoób przegranie
    sprawy, ale może weź pod uwagę że porblem lezy po twojej stronie. MOże
    jesteś po prostu zdol.na do pracy zarobkowej ?? Większość ludzi szuka
    przyczyn na zewnątrz siebie, a nie tam gdzie one rzeczywiście istnieją.

    > W pełnej gotowości do realizowania "wytycznych". W dodatku realizują te "wytyczne"
    bez zachowania
    > jakichkolwiek pozorów, tak jak w czasie najgorszej komuny.

    Nie wiesz co piszesz.
    Za "komuny" nie było sądów ubezpieczeń społecznych, więc jak mogło się
    nic tam nie zmienić ??
    A poza tym większość sędziów - w tym również okręgowych z ubezpieczeń
    społecznych, za komuny to chodziła do przedszkola.

    --
    @2009 Johnson

  • 82. Data: 2009-12-15 13:24:57
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

> [...]
    > jesteś po prostu zdol.na do pracy zarobkowej ?? Większość ludzi szuka
    > przyczyn na zewnątrz siebie, a nie tam gdzie one rzeczywiście istnieją.

    To Ty piszesz bzdury. Ja jestem prawnikiem, już od 2 lat na emeryturze i nie
    miałam żadnej sprawy osobistej, natomiast reprezentowałam wiele osób.

> [...]
    > A poza tym większość sędziów - w tym również okręgowych z ubezpieczeń
    > społecznych, za komuny to chodziła do przedszkola.

    Znów piszesz bzdury, oczywiście że wydziały ubezpieczeń społecznych były
    już za komuny. A ja nie pisze o wieku sędziów tylko o ich dyspozycyjności do
    realizacji "wytycznych", tej degeneracji występującej w tej grupie.
    Może podważysz również to że spraw z ubezpieczeń społecznych jest 20 razy
    więcej niż zwykłych cywilnych i 200 razy więcej niż karnych? I to pomimo
    tego że strona powodowa przegrywa z ZUS prawie zawsze.

  • 83. Data: 2009-12-15 13:38:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2009-12-15 14:24, Danusia pisze:

    > To Ty piszesz bzdury. Ja jestem prawnikiem, już od 2 lat na emeryturze i nie
    > miałam żadnej sprawy osobistej, natomiast reprezentowałam wiele osób.

    No i co przez to, że jesteś prawnikiem, nie możesz pisać bzdur ??

    > Znów piszesz bzdury, oczywiście że wydziały ubezpieczeń społecznych były
    > już za komuny.

    Wysiliłem się i sprawdziłem. Masz rację.

    > Może podważysz również to że spraw z ubezpieczeń społecznych jest 20 razy
    > więcej niż zwykłych cywilnych i 200 razy więcej niż karnych?

    Pewnie że podważę. Nie prowadzę statystyk, ale:
    na typowej sesji cywilnej jest 8-10 spraw
    na typowej sesji ubezpieczeń społecznych 20-30
    na typowej karnej 2-5
    czyli trochę przesadzasz z tymi współczynnikami.
    Zresztą *zazwyczaj* sprawy ubezpieczeniowe są dość proste. Sądy przed
    rozprawą dopuszczają dowody, w tym zwłaszcza opinie lekarskiej. A potem,
    po zgromadzeniu dowodów, to już tylko porównanie niezbyt skaplikowanych
    faktów do jednej normy prawnej. Żadna wielka filozofia.

    > I to pomimo tego że strona powodowa przegrywa z ZUS prawie zawsze.

    Uniewinnień w polskich sądach jest tylko około 2%. I co powiesz na
    podstawie tej statystyki o sądach "karnych"?
    A może jednak założymy że prawie zawsze ubezpieczeni nie mają racji??

    --
    @2009 Johnson

  • 84. Data: 2009-12-15 13:50:08
    Od: "smichu" <s...@i...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Nonsens. Samochody są różnej wysokości. Rowerzysta jest słabo widoczny bo
    > nieoświetlony.

    Nosz rwa mać, powiesiłem z tyłu dwie najmocniejsze na rynku (czerwone LED).
    NIe ma mocniejszych. CO mam powiesić, że by taki debil jakiego spotkałem
    dzisiaj rano mnie zobaczył (jechałem ddr wzdłuż drogi po prawej stronie a
    ciołek w ostatnim momencie mnie wyprzedził i zakręcił w prawo na zjazd do
    posesji zajeżdzejąc mi drogę)?
    Z przodu mam "równowartość 10 W halogena ale też się znajdują tacy "co nie
    widzieli"

    Proponuję analizę stanu wzroku
    pozdr
    smiechu

  • 85. Data: 2009-12-15 13:55:28
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "Danusia" napisał:
    > To Ty piszesz bzdury. Ja jestem prawnikiem, już od 2 lat na emeryturze i
    > nie miałam żadnej sprawy osobistej, natomiast reprezentowałam wiele osób.

    nie gadaj z ruskim czpionem!:O)
    jemu płacą za donoszenie i wypisywanie tu bzdur!:O)

  • 86. Data: 2009-12-15 14:21:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin [3M] pisze:

    > Nie widzę sprzeczności. Nie wolno jechać nawet obok jednego. I nie
    > pojazdu, a uczestnika ruchu. Może to być nawet pieszy (ze stosownymi
    > wyłączeniami)

    Twoja interpretacja prowadzi do absurdów.

    > To zacytuj proszę definicję tych manewrów. Pośmiejemy się razem.

    Tam jest "przejeżdżanie obok" a nie "jazda obok".

    [ciach]

    > Tak czy inaczej, wprowadzenie takiego zakazu wydaje się logiczne. Manewr
    > lewoskrętu jest dość niebezpieczny, wymaga szybkiego opuszczenia pasa
    > przeciwległego. Upewnienie się, czy jedzie ktoś za samochodami nie jest
    > możliwe, szczególnie, że może poruszać się dość szybko,

    I wracamy do sytuacji 2 pasów i wjechania przed maskę jadącemu prosto
    samochodowi. Wg. twojej interpretacji - winny byłby ten, co jechał
    spokojnie prosto, a nie ten, co nagle zajechał drogę.

    > i jest mniej widoczny od samochodu.

    Mniej!?!?!

  • 87. Data: 2009-12-15 14:24:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    op23 pisze:

    > Rozumiem, że taki omijany przez rowerzystę pojazd musi się potem włączyć
    > do ruchu ustępując wszystkim (komu? rowerzystom?) pierwszeństwa ?

    Odróżnij łaskawie włączanie się do ruchu od ruszania stojącego na drodze
    pojazdu.

    To po pierwsze. Po drugie nawet jakby Twoją pokraczną interpretację
    zastosować, to albo "włącza się do ruchu" ruszając do przodu (i nie ma
    komu ustępować pierwszeństwa) albo zmienia pas ruchu (i pierwszeństwo
    musi ustąpić tak czy inaczej).

  • 88. Data: 2009-12-15 14:26:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    op23 pisze:

    > Nonsens. Samochody są różnej wysokości. Rowerzysta jest słabo widoczny
    > bo nieoświetlony.

    LOL

    Twój samochód ma oświetlenie na jakimś wysięgniku wystającym ponad burty
    innych samochodów? ;)

    [ciach]

    > Chodzi o to, że z jakiego powodu ten pojazd by tam nie stał to i tak by
    > w niego wjechał. Mógł się zepsuć.

    Zrozum, że problemem nie jest to, że samochód sobie stał w poprzek
    drogi, ale że się tam znalazł nagle.

  • 89. Data: 2009-12-15 16:54:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > To że popełnił wykroczenie, nie znaczy że jest winien spowodowania
    > wypadku.

    W ogólnym zakresie masz oczywiście rację. Sztandarowy przykłąd, to pijany
    kieujący, który na zielonym świetle zostaje uderzony przez pojazd, który
    wjechał na czerwonym. Pijany odpwoiada za jazdę po pijanemu (przestępstwo
    lub wykroczenie), ale sprawstwa wypadku nie sposób mu przypisać. Natomiast
    w tym konkretnym wypadku spokojnie można wywieść związek
    przyczynowo-skutkowy pomiędzy wykroczeniem polegającym na nieprawidłowym
    wyprzedzaniu, a kolizją.

    > No to teraz właśnie wyeliminowałeś instytucję "ograniczonego zaufania".

    O instytucji ograniczonego zaufania możemy mówić wówczas, gdyby policjanta
    widziała, lub co najmniej powinna widzieć nieprawidłowe zachowanie
    rowerzysty. W opisywanym tu wypadku sąd założył, że nie widziała i
    rozsądnie rzecz ważąc mogłą nei zauważyć. To kończyt wszelką dyskusję w tym
    kierunku., bowiem założeniem "ograniczonego zaufania", jest świadomość, iż
    ktoś zachowuje się niezgodnie z przepisami.

  • 90. Data: 2009-12-15 16:56:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "smichu" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na zjazd do posesji zajeżdzejąc mi drogę)?
    > Z przodu mam "równowartość 10 W halogena ale też się znajdują tacy "co

    Choćbyś nie wiem co powiesił, to warunkiem dostrzeżenia Cię bęzie możliwość
    zobaczenia. Jak będziesz za innym samochodem, to nie pomoże Ci żadna lampa.