    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "ściągnięcie" pracownika z urlopu
    Date: Thu, 7 Jul 2016 11:22:50 +0200
    <nli69l$veu$1@node2.news.atman.pl> <nlidib$6e7$1@node2.news.atman.pl>
    <nlij4r$c05$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <577d1561$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
    <577d693a$0$659$65785112@news.neostrada.pl> <nljrvp$scg$3@dont-email.me>
    <s...@p...org>
    <nll39b$enu$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <nll5lq$r1b$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    On 07.07.2016 11:08, Wojciech Bancer wrote:

    > No jak mieszkasz na zadupiu i do najbliższej cywilizacji masz
    > 10 dni, to i UnŻ nie wystarczy.

    Podejrzewam, że akurat na zapupiu się szybciej do lekarza dostaniesz.

    > No ale to narzędzie nie jest po to. Inaczej przysługiwałoby
    > jedynie rodzicom i nie nazywało się "urlop".

    Jest stworzone. Potrzebuję dziś nie iść do pracy, to biorę Unż. I już.
    Mam prawo i nie ty będziesz decydował czy biorę L4 czy Unż. Moja sprawa,
    nie twoja. Przestań innym usiłować układać życie na podstawie twoich
    upodobań. Na urlopie moge robić co mi się podoba (oczywiście nie łamac
    prawa) i opieka nad dzieckiem wchodzi w zakres tych możliwości.

    Shrek