  • 1. Data: 2002-01-17 15:19:50
    Temat: sciagi z prawa europejskiego
    Od: "Lukasz Denejko" <d...@f...onet.pl>

    ma ktos takie, wie ktos, gdzie mozna znalezc???????

    pozdr

    W.

  • 2. Data: 2002-01-17 15:44:55
    Temat: Re: sciagi z prawa europejskiego
    Od: "[ piotr sut ]" <U...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz Denejko" <d...@f...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a26q2p$e9b$1@news.onet.pl...
    | ma ktos takie, wie ktos, gdzie mozna znalezc???????

    witam,
    ktos u nas robil rok temu (V rok Prawa, pr. europejskie) notatki z
    takich zagadnien:

    pr. europejskie - toria (pewnie niepelna, ale jest 20 pare stron)
    kontrola sadowa – postepowania przed ETS
    rodzaje postępowań przed Europejskim Trybunałem Sprawiedliwości
    Orzeczenia :-)
    prawo konkurencji
    zadania pozawspólnotowe Unii

    mam to na twardym w wordzie.
    nie wiem czy sa dobrze zrobione/kompletne (bo nie mialem czasu w sesji
    zapoznac sie z nimi, a wiadomo jak to jest - bierze sie wszystko co
    jest jak jest ktos spanikowany:-))

    moge sie poswiecic (bo mam modem)...

    jakby co to na priv

    pozdrawiam