  • 1. Data: 2002-01-17 13:29:31
    Temat: Servisco - otworzenie paczki przed zapłąceniem za nią
    Od: rajdek <r...@s...pl>

    hej !

    Czy mo?liwe jest komisyjne otworzenie paczki przesy?aniej przez np.
    servisco i sprawdzenie jej zawartoœi ? Oraz o ile to s? np. ceg?y
    zamiast œwiecznika z XIX w. nie przyj?cie przesy?ki (no i oczywiœcie nie
    zap?acenie pobrania? Jak si? mo?na zabezpieczyae przed oszustami. Niby
    mam adres nadawcy, jakiœ numer telefonu, przez który z nim rozmawia?em,
    ale to wszystko moze zawieœae...

    pzdr

    rajdek

  • 2. Data: 2002-01-17 14:36:15
    Od: "tomaszek" <t...@w...pl>

    hejeczka

    masz prawo dopiero po zaplaceniu i podpisaniu listu przewozowego poprosic
    kuriera aby zostal otworzyc paczke i dopiero potem odmowic jej przyjecia..
    wiem ze to kretynsko brzmi, ale takie sa zasady poczty kurierskiej..
    dokladnie mozesz poczytac na stronach danego spedytora

    pozdro.

    tomaszek

    Uzytkownik "rajdek" <r...@s...pl> napisal w wiadomosci