  • 1. Data: 2002-01-17 15:46:28
    Temat: Lat pracy do urlopu
    Od: "K. B." <e...@k...net.pl>

    witam!

    jak lczą się lata pracy w moim przypadku

    4 lata szkoły średnie ------------ i kolejno:

    2 lata studium zaoczne + jednocześnie rozpoczęcie pracy (pełny etat)
    3 lata studiów zaocznych + ciągłość pracy zawodowej (pełny etat)

    czy jest to 9 lat (szkoła średnia+praca zawodowa) , czy 14 lat? jakie jest
    wasze zdanie?

    Dziękuję za każdą odpowieź...

    K. Borowy

  • 2. Data: 2002-01-17 15:59:31
    Temat: Re: Lat pracy do urlopu
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "K. B." <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > czy jest to 9 lat (szkoła średnia+praca zawodowa) , czy 14 lat? jakie
    jest
    > wasze zdanie?

    9 lat. Jeżeli jednocześnie uczysz się i pracujesz, to tych okresów się
    nie sumuje. Wybiera się lepszy dla pracownika. W Twoim przypadku wychodzi
    9 lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 3. Data: 2002-01-18 08:04:29
    Od: "K. B." <e...@k...net.pl>

    Dziękuję za informację :-)

  • 4. Data: 2002-01-18 10:29:38
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > jest
    >
    > 9 lat. Jeżeli jednocześnie uczysz się i pracujesz, to tych okresów się
    > nie sumuje. Wybiera się lepszy dla pracownika. W Twoim przypadku wychodzi
    > 9 lat.
    Witam grupowiczow ..
    Moze ja swoje jeszcze doloze pytanie ...
    Najpierw konczylem zasadnicza szkole zawodowa 3 lata, szkole srednia 4 lata,
    po czym studia inzynierskie 3.5 roku, po czym studia magisterskie 2 lata.
    Dopiero po studiach rozpoczelem prace zawodowa.
    Pytanie moje: ile lat mi sie dolicza do urlopu, ile dni urlopu dla tych lat
    mi przysluguje, oraz po jakim czasie uzyskam maksymalny wymiar urlopu?

    Pozdrawiam
    AJA
    P.S. ta szkola za dlugo trwala ..

  • 5. Data: 2002-01-18 10:56:31
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w
    wiadomości news:3c47f8f7@news.vogel.pl...
    > Pytanie moje: ile lat mi sie dolicza do urlopu, ile dni urlopu dla tych
    lat
    > mi przysluguje, oraz po jakim czasie uzyskam maksymalny wymiar urlopu?
    "
    Art. 155. Par. 1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu,
    wlicza się z tytułu ukończenia:
    1) zasadniczej lub innej równorzędnej szkoły zawodowej - przewidziany
    programem nauczania czas trwania nauki, nie więcej jednak niż 3 lata,
    2) ?redniej szkoły zawodowej - przewidziany programem nauczania czas
    trwania nauki, nie więcej jednak niż 5 lat,
    3) ?redniej szkoły zawodowej dla absolwentów zasadniczych (równorzędnych)
    szkół zawodowych - 5 lat,
    4) ?redniej szkoły ogólnokształc?cej - 4 lata,
    5) szkoły policealnej - 6 lat,
    6) szkoły wyższej - 8 lat.

    Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegaj? sumowaniu.
    "
    Najwyższy wymiar (26 dni) urlpu masz po 10 latach w sumie, czyli po 2
    latach rzeczywistej pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 6. Data: 2002-01-18 11:09:58
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > "
    > Najwyższy wymiar (26 dni) urlpu masz po 10 latach w sumie, czyli po 2

    Dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam
    AJA