  • 1. Data: 2007-10-31 19:13:16
    Temat: scalanie działek rolnych
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    jaka jest:
    1. najtańsza
    2. najprostrza

    droga do scalenia gruntów rolnych?

    powiedzmy że ja i sąsiad mamy działki w kratke i chcielibyśmy z 20 kawałków
    zrobić 4 (po 2 na łebka).

    Pewnym problemem jest że działki zawierają "obce" parcele - czyli w moich
    działkach znajdują sie parcele hipotecznie należące do sąsiada i vice-versa.

    temat wrzuciłem też "geodetom" - w miedzyczasie doszedłem do wniosku że nie
    moge z art. 102-108 ustawy o gospodarce nieruchomościami bo to dotyczy
    nierolnych :(.

    rolne może starosta, ale raczej nie dla 2 "rolników" małorolnych ;(

    Jerry