  • 11. Data: 2009-07-21 12:17:13
    Temat: Re: sąsiad ze znajomościami i jego nielegalna budowa (trochę długawe)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marek napisał(a) :
    > w polsce banda urzednicza jest potezna ale jest szansa a jak odpuscisz to
    > koniec .

    W Polsce jest też potężna banda analfabetów robiących celowe
    błędy ortograficzne :-P
    Hint - zdania zaczyna się dużą literą, nazwy krajów takoż.
    itd. itp.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 12. Data: 2009-07-21 18:49:49
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    W artykule <h44bko$1no$1@inews.gazeta.pl> Zbynek Ltd. napisal(a):

    > W Polsce jest też potężna banda analfabetów robiących celowe
    > błędy ortograficzne :-P
    > Hint - zdania zaczyna się dużą literą, nazwy krajów takoż.
    > itd. itp.

    ciul ci do tego, jak pisze.
    Nauczycielem na lekcji bedąc,
    bedziesz strofował ZA konkretną PŁACĘ.
    Hint: Na razie nikt ci tu za poprawianie innych nie płaci,
    wiec swoje rady schowaj se do konserwy ;)

    --
    Pozdr.
    ____________________

  • 13. Data: 2009-07-22 05:43:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Orange :) napisał(a) :
    > Hint: Na razie nikt ci tu za poprawianie innych nie płaci,
    > wiec swoje rady schowaj se do konserwy ;)

    Panu uczniowi z gimnazjum już dziękujemy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 14. Data: 2009-07-22 23:21:28
    Od: Green <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl>

    W artykule <h468u1$7pf$1@inews.gazeta.pl> Zbynek Ltd. napisal(a):

    > Panu uczniowi z gimnazjum już dziękujemy.
    na forum jestes gosciu JEDYNAKIEM.
    Hint: wypowiadasz sie JEDYNIE w swoim, i tylko swoim imieniu.
    A więc, poprawiaczu błędów, do .... sobie wsadz to swoje mnogie:"dziekujemy".

    --
    Pozdr.
    / też Zbynek ;) , (ale na słomę uczulony) /

  • 15. Data: 2009-07-23 06:40:10
    Od: MareK <m...@v...pl>

    Marek pisze:
    > zycze powodzenia i melduj jak sprawa sie toczy

    Witam
    Dzięki za wszystkie RZECZOWE sugestie. Odwołanie sąsiada zostało
    oddalone a decyzje uchylające bezprawne działania wójta utrzymane w
    mocy. Pismo dotarło do mnie dzień po napisaniu posta na grupę - na
    sąsiedzie za dużego wrażenia ono nie zrobiło bo buduje dalej (właśnie
    przygotowuje się do przeprowadzki). Powiatowy inspektorat nadzoru
    budowlanego nie raczył odpowiedzieć na moje 2 kolejne pisma z pytaniem,
    kiedy się tym zajmą (kiedy sprawa się toczyła mówili, że nie mogą
    działać dopóki nie zostanie wyjaśniona - kiedy już wyjaśniono nie po ich
    myśli korespondencja się urwała). Przygotowałem całą posiadaną przeze
    mnie dokumentację i wysłałam to do CBA z prośbą o zajęcie się sprawą.
    Pożyjemy - zobaczymy, co się z tego urodzi...
    Pozdrawiam
    MareK

    BTW
    Panom trollom, mówiącym o zawiści i zazdrości życzę identycznego
    sąsiedztwa - bo nic tak nie nauczy jak samodzielnie zdobyte doświadczenie.

  • 16. Data: 2009-07-23 07:35:08
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Green" <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl> napisał

    > A więc, poprawiaczu błędów, do .... sobie wsadz to swoje
    > mnogie:"dziekujemy".

    Jak najbardziej może być mnogie, bo przyłączam się z apelem do twojego
    przedpiścy.

    > / też Zbynek ;) , (ale na słomę uczulony) /

    Dziwne, bo cały czas Ci z butów wystaje :/