eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosąsiad ze znajomościami i jego nielegalna budowa (trochę długawe) › Re: sąsiad ze znajomościami i jego nielegalna budowa (trochę długawe)
    From: MareK <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąsiad ze znajomościami i jego nielegalna budowa (trochę długawe)
    Date: Thu, 23 Jul 2009 08:40:10 +0200

    Marek pisze:
    > zycze powodzenia i melduj jak sprawa sie toczy

    Witam
    Dzięki za wszystkie RZECZOWE sugestie. Odwołanie sąsiada zostało
    oddalone a decyzje uchylające bezprawne działania wójta utrzymane w
    mocy. Pismo dotarło do mnie dzień po napisaniu posta na grupę - na
    sąsiedzie za dużego wrażenia ono nie zrobiło bo buduje dalej (właśnie
    przygotowuje się do przeprowadzki). Powiatowy inspektorat nadzoru
    budowlanego nie raczył odpowiedzieć na moje 2 kolejne pisma z pytaniem,
    kiedy się tym zajmą (kiedy sprawa się toczyła mówili, że nie mogą
    działać dopóki nie zostanie wyjaśniona - kiedy już wyjaśniono nie po ich
    myśli korespondencja się urwała). Przygotowałem całą posiadaną przeze
    mnie dokumentację i wysłałam to do CBA z prośbą o zajęcie się sprawą.
    Pożyjemy - zobaczymy, co się z tego urodzi...
    Pozdrawiam
    MareK

    BTW
    Panom trollom, mówiącym o zawiści i zazdrości życzę identycznego
    sąsiedztwa - bo nic tak nie nauczy jak samodzielnie zdobyte doświadczenie.