  • 11. Data: 2014-03-24 17:57:22
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Kris wrote:

    > A jak do tej pory jeździł służbowym po prywatne zakupy to okradał czy
    > nie?

    A jak zrobił zakupy podczas wyjazdu służbowego (po drodze) to okradał czy
    nie?

    Dałeś się wmanewrować w cały ten absurd "świadczeń niepieniężnych" i
    innych bzdetów, które mają na celu zrobienie z każdego obywatela
    przestępcę.

    A wystarczyłoby wprowadzić niski podatek przychodowy i cały burdel z
    księgowością wyparowałby w jeden dzień.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2014-03-24 18:44:33
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 15:47:11 UTC+1 użytkownik t? napisał:

    > I co z tego?
    A nic zwracam uwagę że i takie sytuacje często występują.

    Ale czy to mój problem?
    A.

  • 13. Data: 2014-03-24 18:48:17
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 16:03:01 UTC+1 użytkownik sunny napisał:

    > W Polsce żyjesz, to musisz się dać okradać...
    A jak do tej pory jeździł służbowym po prywatne zakupy to okradał czy nie?

    A jak jadąc po papier do ksero kupiłem bułkę i pasztetową, to mam połowę
    odliczyć?
    Popieprzony system.
    W normalnych krajach to prowadzi się ksiażkę i rozlicza z tych "firmowych"
    kilometrów, albo SZACUJE mniej więcej ile % na co, a w razie dużych
    wątpliwości urząd może zrobić audyt.

    Aygul

  • 14. Data: 2014-03-24 19:06:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ajgul" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >"firmowych" kilometrów, albo SZACUJE mniej więcej ile % na co, a w
    >razie dużych wątpliwości urząd może zrobić audyt.

    Ale u nas chyba tez tak mozna. Pracownik wypelni ksiazke, za przebieg
    prywatny wystawi mu sie stosowna fakture, naliczy VAT, i wtedy jest
    100% wykorzystania do celow firmowych. Tylko ... czemu wszyscy
    pracownicy wpisuja zero prywatnego uzycia :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-03-24 19:29:37
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]
    > prywatny wystawi mu sie stosowna fakture, naliczy VAT, i wtedy jest 100%
    > wykorzystania do celow firmowych. Tylko ... czemu wszyscy pracownicy

    Nie, nie można. Jak masz tzw. samochód firmowy to musisz zadeklarować 100%
    użycia na firmę, a jak nie to jest 50%.
    O to chodzi.

    A.

  • 16. Data: 2014-03-24 22:39:40
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    > Nie, nie można. Jak masz tzw. samochód firmowy to musisz zadeklarować 100%
    > użycia na firmę, a jak nie to jest 50%.
    > O to chodzi.

    po co się stresujecie. Jest chyba opcja leasingu, wynajmu długoterminowego i
    tam chyba nie ma tych ograniczeń.
    Zaraz ludzie się dowiedzą o opcji rejestracji aut np. na Słowacji albo na
    Łotwie. Tam nie ma takich ograniczeń.

  • 17. Data: 2014-03-24 23:17:42
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2014-03-24 16:10, Kris pisze:

    > A jak do tej pory jeździł służbowym po prywatne zakupy to okradał czy nie?

    czyli kradzież jednego sankcjonuje kradzież przez okradanego ?

    czemu nie ma oko za oko ?

  • 18. Data: 2014-03-25 12:37:46
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Sawesk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i tam chyba nie ma tych ograniczeń.
    > Zaraz ludzie się dowiedzą o opcji rejestracji aut np. na Słowacji albo na

    Ale co ja mam być zmuszany do jakichś kombinacji z ŁOTWĄ!
    Ten kraj jest pełen urzędasów o mentalności oficerów ze Szwejka - to są
    przypadki mentalne.
    Czemu robią jakieś rozgraniczenia skoro i tak mam meldować kilometry to
    jasnej cholery niech rozliczę kilometry! A nie jakieś 50% czy 100%.
    Czemu mnie zmuszają do uproszczeń, skoro dokładność jest możliwa?

    A.

  • 19. Data: 2014-04-03 14:51:29
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Sawesk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > po co się stresujecie. Jest chyba opcja leasingu, wynajmu długoterminowego
    > i tam chyba nie ma tych ograniczeń.

    Dla leasingodawcy.
    Dla leasingobiorcy chyba jednak jest.

    Wiwo

  • 20. Data: 2014-04-03 14:57:54
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

> [...]
    > prywatny wystawi mu sie stosowna fakture, naliczy VAT, i wtedy jest 100%
    > wykorzystania do celow firmowych. Tylko ... czemu wszyscy pracownicy

    Ja to jestem ciekawy jak to będzie kontrolowane i kiedy pojawią się pierwsze
    artykuły z opisem jak skarbówka uwaliła te kilometrówki cofnęła rozliczenie
    VAT.

    Ja np. mam trasę z p. A do p. B która w najkrótszej wersji ma ok. 9km. Ale w
    godzinach szczytu z niej nie korzystam, bo jest permanentnie zakorkowana.
    Wolę dwa razy dłuższą ale przejezdną. Ciekawy jestem jak szybko skarbówka
    się do tego przyczepi i będzie wmawiać, że te dodatkowe kilometry to
    prywata...

    Wiwo