  • 11. Data: 2008-07-23 14:54:58
    Temat: Re: samochod jako nagroda i zakaz podawania nazwy
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    szerszen pisze:

    > czy to jest wogole mozliwe?

    Oczywiście, dla przykładu ja Ci mogę zakazać jeść przez miesiąc. Inna
    sprawa to wartość prawna takiego zakazu... :)

    > przeciez uczestnicy konkursu powinni wiedziec jakiej nagrody moga oczekiwac

    Zgadza się, dlatego zakaz o którym piszesz nie ma podstawy prawnej,
    gdyż marka i model są tu użyte do zidentyfikowania produktu. Co innego
    gdyby użyć znaku graficznego (np. logo "kierownicy" Mercedesa) w
    materiałach reklamujących konkurs. Jeśli jednak marka i model używane są
    w taki sposób: "Nagrodą w konkursie jest samochód Mercedes A160" to nie
    dochodzi tu do naruszenia praw do znaku towarowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio