  • 1. Data: 2002-05-01 11:52:30
    Temat: samochod ciezarowy
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczow
    Czy znak zakazu wjazdu samochodow ciezarowych dotyczy wszystkich pojazdow
    ktore w dowodzie rejestracyjnym maja wbite "samochod ciezarowy" a wiec np i
    takie do 3.5 tony i vany?
    Z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi
    pozdrawiam
    mefka

  • 2. Data: 2002-05-01 15:50:59
    Temat: Re: samochod ciezarowy
    Od: "M S" <m...@w...pl>

> [...]
    > takie do 3.5 tony i vany?
    > Z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi

    Znak B-5 "zakaz wjazdu samochodów ciężarowych" oznacza zakaz ruchu:

    1) samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej
    3,5 t,
    2) ciągników samochodowych,
    3) pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych o dopuszczalnej
    masie
    całkowitej przekraczającej 3,5 t,
    4) ciągników rolniczych,
    5) pojazdów wolnobieżnych.