  • 1. Data: 2002-05-01 07:53:35
    Temat: Apel o Pomocy - pilne , moze troche dlugi, ale napewno bardzo osobliwe oblicze Polskiego Państwa Prawa
    Od: "Gabrycho" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    Bardzo goraco prosze o wytrwalosc w doczytaniu tego posta do końca.
    Prosze o pomoc w temacie : "Nakaz karny" - wniesienie sprzeciwu, jaka forma
    do kogo kierować ?
    Sprawa wyglada tak: ochroniarz Banku "poturbowal" inwalide I grupy na
    parakingu przed siedziba owego Banku, w wyniku czego (ow inwalida - czyli ja
    ( jestem po operacji usunięcia guza jelita grubego - mam stomię ) - doznal
    urazu kolana - dysfunkcja kolana lewego zostanie mi na całe życie - poddany
    zostałem operacji wspomnianego kolana ) . Z dzisiejszego posiedzenia (
    30.04.2002) Sadu Rejonowego - w m-scowosci "X" ..."postanowił uznać
    oskarzonego "XX" za winnego popełnienia zarzucanego mu czynu stanowiacego
    przestępstwo z art. 190 § 1 k k i za to na zasadzie tego przepisu skazac go
    na karę grzywny w wysokosci..... 400 zł " - TAK 400 złotych polskich, a
    gdzie art 157 § 2 kk..
    Dlaczego Prokuratura w "X" prowadzi dwa różne dochodzenia ?

    Pikanterii sprawy dodaja takie fakty jak :
    -jego żona to Prezes owego Banku , w którym wziałem kredyt na samochód
    (10-letnia
    Skoda Favorit ).

    -przez okres leczenia mialem przejsciowe klopoty ze splata zaciagnietego
    kredytu ( o czym doskonale wiedziala p.Prezes z licznie wysylanej mojej
    korespondencji - listami poleconymi ). Tresc jednego z nich to stwierdzenie,
    ze p. "X" jest pracownikiem Banku, w zwiazku z czym wszelkie roszczenia
    należy kierować pod adresem wspomnianego Banku.

    -oczywiscie p.Prezes posunęla sie do egzekucji Komorniczej zajmujac mi (tez
    nie wiem
    czy zgodnie z prawem) znaczna czesć renty ok 30% .

    Prosze o wszelka pomoc, porady, podpowowiedzi, gdyż
    termin wniesienia sprzeciwu przypada na 7 dni od daty doręczenia nakazu, a
    wiec do 07 maja 2002r ( moje urodziny ) uwzględniajac oczywiscie cały długi
    majowy weekend.

    Jestem zrozpaczony, zdruzgotany i naprawde nie wiem jak mam to ugryzc (
    dokumentacja to dosłownie kologramy papierków).

    Gabrycho

    Bede bardzo wdzieczny za każda sugestię, podpowiedz etc
    Dlaczego wybrałem tę drogę ( Inmternet ) ? To chyba oczywiste "gruby potfel
    rencisty" nie wytrzymuje konfrontacji z zadna z Kancelarii Prawnych.

    begin 666 Tożsamość główna.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..D9R86YE8VMI.T=
    A8G)I96P-
    M"D9..E1OOW-A;6^<YB!GL_-W;F$-"E1%3#M(3TU%.U9/24-%.C,
    S+S0W.3<Y
    M-C4-"E1%3#M#14Q,.U9/24-%.C U,#$P-SDW-3,-"E1%3#M(3TU%.T9!6#HS
    M,R\X...@...3@U#0I!1%([2$]-13H[.W5L+DUO;FEU<WIK:2 V+S4[0VEE<WIY
    M;CN,;+ES:VEE.S0S+30P,#M0;VQA;F0-"DQ!0D5,.TA/344[14Y
    #3T1)3D<]
    M455/5$5$+5!224Y404),13IU;"Y-;VYI=7-Z:VD@-B\U/3!$/3!
    !0VEE<WIY
    M;BP@/3A#;#U".7-K:64@-#,M-# P/3!$/3!!4&]L86YD#0I"1$%9.C(P,#(P
    M-3 W#0I%34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.F=A8G)I96QF0'!O8WIT82Y
    O;F5T
    F+G!L#0I2158Z,C P,C U,#%4,#<U,S,U6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end