  • 1. Data: 2006-09-02 22:34:42
    Temat: opieka 2 tygodnie nad chorym
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    Może ktoś wie na podstawie jakich przepisówi i czy nadal obowiązuje 14 dni
    zwolnienia z tyt. opieki nad chorym członkiem rodziny?

    JR

  • 2. Data: 2006-09-03 08:37:38
    Temat: Re: opieka 2 tygodnie nad chorym
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    nie wiem dokladnie na podstawie jakich przepisow ale napewno obowiazuje bo
    sam ostatnio bralem opieke i 14 dni to przysluguje na doroslego czlonka
    rodziny bo na dziecko to 60 dni

  • 3. Data: 2006-09-03 20:39:31
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    w roku kalendarzowym 14 dni na dorosłego chorego członka rodziny i 60
    dni na chore dziecko zasiłku opiekunczego z ubezpieczenia chorobowego.
    Info:
    http://www.zus.pl/swiadcze/zas004.htm

    wa